torsdag 29 maj 2008

Sommar och Sol..
Ny blomma i Syrenbersån

Blomma på Altanbordet

Det "Lilla" äppelträdet i full blommning

Grodan solar sig
Vilket underbart väder det har varit dessa dagar och det kommer ju att bli ännu varmare till helgen, helt underbart! Känns som om man inte bryr sig om hur hemmet ser ut invändigt utan det är utemiljön som är viktigare för mig just nu.. Denna vecka har jag köpt mera blommor och planterat ute och gjort i ordning mitt stora land men det fattas fortfarande lite småsaker så bilder från det får ni se en annan dag. Vill TACKA er alla för era goa kommentarer, dem värmer ända ut i tårna.. Nu vill jag önska er alla en trevlig helg och njut av solen så mycket som ni bara kan. Själv ska jag hjälpa min syster som ska flytta så då vet ni vad jag ska göra..tihi.. Men i solen kommer jag nog att vara en hel del..!
Kramar Karro

12 kommentarer:

My Lovely Things sa...

Hej!!
ja visst är det så..man är ute hela dagarna solar..grejar..Inne ja..där svabbar jag av golvet..för det blir smutsigt varje dag när alla springer in och ut..men jag har ens ån där bra måpp..då går det som hejsan..

så fint du har planterat ute..Man blir så glad av att titta på sina blommor..jag går runt och njuter i min trädgård..
kram anna

Unknown sa...

Godmorgon min sköna,

Ville bara tacka för omtanken.
Lovar att rapportera om min dröm weekend.
Har precis fått reda på att jag och Petra har mycket tid att spendera bara vi två. Härligt!

Ha en skön och varm helg
Kramisar
Jeanette

Fru Grön sa...

Härligt grodan ser ut att ha det! Dina blom"lådor" ser jättefina ut. Njut av sommaren!

Linda

annaslantliv sa...

Ha en skön helg och njut av solen som förhoppningsvis visar sig för oss alla!

Kram Anna

Gårdsromantik sa...

Åh vad jag längtar till trädgårdsrensning imorgon.
Hoppas värmen håller i sig!

Så vackra planteringar du har!

Kram Maud

Mjuka sa...

Vilken mysig kaffeduk och en så charmerande groda. Har också visat en groda i ett tidigare inlägg
kramar på dig och ha en så skön helg
Kramar M

Piffa och Puffa sa...

Såg i ett tidigare inlägg att du varit i Stockholm. Jag älskar att åka dit och shoppa inredning. Finns ju massor av butiker så det är så svårt att välja. Fin blogg och inspirerande foton.
Ha en skön helg.
Kram Anette

Helena sa...

Vad fint du har i trädgården! Visst är det väl skönt att man kan låta det vara stökigt inne och njuta ute istället!
Har nyss tagit upp min blogg efter ett års "torka" och det är så roligt att titta runt och få inspiration...
Ha det gott! Helena

Vit Spets sa...

Tjusigt, tjusigt bland alla blommor! ute är man hela tiden, påtar och pysslar med trädgårdshanskarna på... har du provat att pussa den söta grodan?
Kramis
//Siv

annaslantliv sa...

Jag har oxå köpt mig en groda! Dom är ju så söta. Men min är inne än, vet inte om han kommer ut ens...

KRam Anna

Lindesnäs-Annika sa...

Hejsan,
jag ville bara instämma i att det tar emot att ens bry sig om någoting inne, det blir mest lite pyssel ute... eller bara slapppa i skuggan!

Ha en underbar måndag!

KRAMAR

Unknown sa...

Halli hallå!!
Önskar detsamma till dig vännen!!
Nu ska vi ut en sväng och fiska på sjön..härligt!! Ha det gott..kramis Malin