tisdag 3 juni 2008

Oj Oj..
Nu har jag haft 5000 besökare hos mig och det tänkte jag att vi skulle fira med en liten present till någon av er som besöker mig och kommenterar detta inlägget senast Torsdag 5/6 Kl 20 därefter så drar jag en lycklig vinnare till dessa små söta saker..

På Onsdag så beger jag mig till Ullared för lite shopping och jag hoppas verkligen att jag hittar mycket roligt när jag är där.. Lycka till i tävlingen..ni får vara med hur många ggr ni vill!!

Må så gott i Solen

Kramar Karro

12 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

kul med en utlottning.
GRATTIS TILL DINA 5000!

Ullared..så kul...försöker bearbeta maken men det går trögt....får smeka han medhårs så kanske det går...hihihihi..

soliga hälsningar
Nilla

Englagård sa...

Grattis till så många besök, tänk om man hade så många besök IRL, det blev allt lite svettigt det:)
kram

Unknown sa...

Hej Karro,

Tack för att Du grattade Emil. Jag har skickat hälsningen vidare. Han är så stolt!

Hoppas att Du hittar massor av fina fynd i Ullared.
Har själv aldrig varit där men så snart köpförbudet är hävt på riktigt så vore ett besök kanon!


Vi hörs!
Kramisar Jeanette

Lindesnäs-Annika sa...

Grattis till alla besökare, det är du väl värd med din fina blogg.
Klart jag vill vara med i din lilla utlottning.
Ha en bra dag och ha det så kul i Ullared.

Kram, Annika

Vita maränger sa...

Grattis till så många besökare.
Visst blir man glad av alla bloggare som kikar in hos en.
Tyvärr räcker inte tiden till att blogga på sommaren.
Jag hinner bara göra ett inlägg på min blogg sedan måste jag kila.
Det blir dåligt med kommentarer hos mina bloggvänner.
Hoppas allt är bra med dig i solen iallfall.
KRAM

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Va roligt, klart att man passar på!
Hoppas öven att ni hade en bra dag med massa shopping!

Må gott! //K

annaslantliv sa...

Hjälp jag vill ju vara med!

Jag har inte varit vid datorn förrens nu...

Kramis

annaslantliv sa...

haha, jag kom på att det är ju onsdag idag! vilken tur.

Emmas idéer sa...

Hej. Jag vill gärna vara med. Titta in och anmäl dig in min tävling hos mig med.

Kramar emma

Sol sa...

Gratulerer så masse! ;-} Du har en fin blogg,og fortjener å få masse besøkende ;-}

annaslantliv sa...

hallå igen... jag har en liten utmaning till dig hos mig...

Mitt nya vita hem sa...

Grattis till dina 5000