tisdag 27 maj 2008

Hemma igen..
Hej alla glada människor, nu är jag hemma igen från Stockholm och fy vad jag har ont i ben och kropp efter alla dem 10000 stegen som vi tog i lördags på stan..puh... lite utav sakerna som följde med hem..tihi..

Fågelhus, ljuslyktor, tygservis till mitt lilla syskobarn Tilde, tygpåsar, kuddfodral, hjärtan, sjöstjärnor..

Almenacka, duk, sticks..

lite band och spetsar..

sockerskål, flugnät...

Ska jag berätta en rolig sak, kunde inte hålla mig borta från bloggen i helgen utan jag bloggade via telefonen, tror ni att min smbo skrattade eller??? Men vad roligt vi har haft iallafall och gått i massor av roliga affärer. En del affärer hade man ju STORA förväntningar på men sedan när man väl kom dit så var det inte så mycket att ha! Vi gick i Gamla Stan på söndagen och där var ju jätte mysigt att gå men Sirlig var ju stängd, så vi hamnade på Gudrun Sjöden istället.. Men lite saker fick jag med mig hem iallafall och jag blev supernöjd med dem sakerna iallafall.. Har även bestämt att vi ska bege oss till Västerås i sommar och besöka Anna med butiken Country House, längtar redan dit.. Min sambo har blivit farbror idag till en liten pojk så nu måste jag åka in till stan och handla lite små bäbis saker..tihi.. Snart närmar jag mig 5000 besökare och då utlovar jag en tävling här på bloggen hoppas att ni vill vara med då!! Beställde 2 st kuddfodral från Frida´s gård med CLV-tryck och dem blev så fina i soffan så det var ju tur det!! Nu ska jag ut i det fina vädret,

Ha en goe dag så syns vi snart igen!!

Kramar Karro

7 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

Hej! Vilken härlig tur till Stockholm det verkar ha varit!
10.000 steg om dan är ju jättebra, ännu bättre om man kan ta dem medans man shoppar, hihi!

Jag gillade alla dina fynd!
Kram!

Unknown sa...

Hej Vännen!
Verkar som om ni haft det rätt mysigt ändå...Fattar att du har ont i bena!! ha-ha.. =) Jätte fina saker du köpt!! Almanackan är underbar..trådburken och duken likaså. Holken är ljuvlig...hade dem i affären är dock slut nu!! Har inte ens en själv!!! snyft..=)Har fått en del av keramiken jag väntat på, jippie!! Tyvärr är en del av det restat...ex mega koppen jag pratade om =(..kommer om ca 2 veckor!! Väntar oxå på greengates saker som kommer in i nästa vecka!! Ha det gott...kramar Malin

Vit Spets sa...

Tänk så mysigt att gå och shoppa sådär...förstår att benen har ont! men vad gör det när det blev så många gobitar ;)
Kul med tävling - hoppas jag hinner med innan jag åker på tisdag...
Kramis
//Siv

My Lovely Things sa...

Åh vad det låter mysigt...
Vilken härlig helg...

så många fina inköp du gjort..Min blick stannade direkt på det vackra flugskyddet..
Ha det så gott..och tack för dina rara ord hos mig..
kram anna

Lina sa...

Så trevligt ni verkar ha haft det! Lite verk i benen är det värt när man får med sig så fina saker!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ååå så fina saker du fick inhandlat!!!

LOVELY !!!

Kram nilla

Unknown sa...

Hallo gumman,

Glädjer mig att er tur till Stockholm var lyckad.
Roligt att du fyndade lite prylar med dig hem.
Förstår att du längtar till Västerås i sommar. Annas butik är ju bara en dröm. Skall själv försöka ta mig dit.

Önskar dig en skön helg
Kramisar Jeanette