måndag 5 maj 2008

Underbara SOL..
Så härligt det är att solen visar sig när man är ledig! Har tvättat hela förmiddagen för att kunna hänga ut kläderna och det är ju ljuvligt när det är torrt så gott som det luktar.. Har köpt pelagoner som jag har planterat och satt inne, köpte en jätte mysig kruka på Blomsterlandet som jag planterade en i, dem andra fick stå i köksfönstret.


Önskar er en fortsatt skön Måndag och vecka, så hörs vi snart igen! TACK för alla goa kommentarer från er det värmer så mycket och jag kanske inte är så flitig på att besöka er nu men som ni vet så är det mycket ute man vill göra. Vi ska lägga nya plattor och fixa lite annat smått och gott!

♥Kramar Karro♥

13 kommentarer:

faster atta sa...

Så fint med pelargonen och krukan! jag kände på en sån kruka när vi var och ahndlade pellisar i helgen, underbar!

Unknown sa...

Ha-ha..va gullig du är!! =)Tack snälla... Ska fundera starkt på att ta in deras varor!!..deras saker är ju sååå fina! Strejkar inte du nu förresten, när det dessutom är så fint väder ti-hi...? Dk var underbart...sol, choklad, blommor, fina kläder, böcker, tyger och you name it!! Kan varmt rekommenderas!! Håller tummarna för dig att Stockholm blir mysigt! Glöm inte Sirlig i gamla stan!! Ha det gott! kramar Malin

Unknown sa...

Sååååå söt kruka. Blev helt otroligt gulligt och fint.
Ser på kommentaren från Malin att du skall till Stockholm.
Hoppas att du får en härlig resa dit. Jag längtar dit eftersom min dotter bor där och vi därför inte ses så ofta.
Sköt om dig & ha det bra
Kramisar Jeanette

Tina sa...

Fin bild du visar...och GRATTIS till vinsten i min utlottning!!! Maila mig din adress så kommer hjärtana på posten. Kram Tina

In my house sa...

Ville bara skriva några rader och visa att jag ha vatt här och spanat!!! :)

Mysigt hus ni har,,gård! kul. Jag är uppväxt på gård med alla & många djur,,, visst är det mysigt!!!

Ha de gottit i solen,, kram josse

me and alice sa...

Hej!
Åh, vilka fina pellisar du köpt. Visst är det härligt att kunna hänga tvätten ute. Inte nog med att den doftar ljuvligt, den är alldeles "nystruken" också...
kram Susanne

Lina sa...

Vilken söt kruka!! En sån skulle passa väldigt fint i Lusthuset!! Var kan man finna en sådan måntro?? Kram

annaslantliv sa...

Nästan inget slår doften av tvätt torkad ute... underbart!

Pelargonerna här hemma vill ut i solen dom med. Din hade fått en fin kruka iaf!

Kram Anna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ååå vilken underbar kruka...skulle passa fint i min princessasrum....får ta en tur dit.

Kram Pernilla

Lina sa...

Läste visst bara varannan rad... Såg ju att det stod blomsterlandet.... Kram

Lilla Blanka sa...

Hej!
Ja vädret har ju varit helt underbart den senaste tiden..!
Åh vad söt pelargon och jättefin kruka!
Kram vännen!
Mia

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken fin kruka! ha det bra! Kram!

Mitt hvite hus sa...

Heisan!
Har kikket innom deg og kost meg med lesing og mange flotte bilder. Jeg kommer helt sikkert tilbake. Nyt vårdagene:=)