onsdag 30 april 2008

Trevlig Valborg!




Hej på er ALLA bloggvänner, ville önska er alla en trevlig helg och vad skönt för en del att vara långledig, själv så ska jag jobba hela helgen igen.. suck vad tråkigt! Men jag får njuta att jag har varit ledig idag och imorgon Torsdag istället! Ska försöka att hinna med att måla och pyssla lite!
Har fortfarande inte bestämt alla platserna för alla sakerna som följde med hem i Söndags men några av dem är med här på bilden! Ha de så gott allesammans så syns vi snart igen!

♥Kramar Karro♥

9 kommentarer:

En inredoholic sa...

Vackra bilder!!

Trevlig valborg...

Kram Jannice

Fru Grön sa...

Vilka fina bokstäver! Antar att du köpte dem hos MAlin?!
Här håller vi på och bygger ordning altanen utanför min pysselbod. SKa bli skönt att få iordning så jag kan pynta till det med lite blommor och möbler utamför!
Ha en skön kväll!
Kram linda

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Tack detsamma även om du ska jobba...någon måste ju göra det oxå...*LER*

Underbar bild!

Fina bokstäver!

Kram Pernilla

My Lovely Things sa...

ha det så gott på jobbet..
jag jobbar i vården så jag brukar jobba alla helger med..inte alla riktig men många röda dagar..


så jag vet hur det är..

men uppskattar verkligen att få vara ledig några dar så där mitti veckan..
ha det gott..
och tack för grattis hälsningen..
kram anna

LOPPISLIV sa...

Ohh så fina bokstäver du har i ditt kök...köpte du dem hos Malin i söndags?? Ja visst har hon det fint min väninna...jag letade också efter kuddöverdragen när jag var i Ullared förra fredagen men de fanns såklart inte kvar...täcket som hon har i soffan har jag också och det har vi köpt hos Systrarna Gren i Köpenhamn. Ha det gött i solen...Kram Paula

Marie sa...

Hoppas du har en bra helg, trots jobb!

Mysig bild, de där bokstäverna är så fina!

Kram Marie

Vit Spets sa...

Underbar bild - lugn och harmonisk...
Kramis
//Siv

Unknown sa...

Hoppas att du hade en härlig helg trots att du jobbat.

Fina bokstäver. Älskar bokstäver.

Har själv haft en toppen helg.
Tack för fin kommentar

Ha en skön maj
Kramisar Jeanette

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Fina prylar.
Kram Annika