måndag 28 april 2008

BLOGGTRÄFF!!
Vilken lyckad dag det blev igår på träffen och så roligt som jag hade iallafall! Men även att få träffa er bloggare i verkliga livet var helt fantastiskt och så underbara ni var! Ser verkligen framemot en ny träff i september och då bär det förhoppningsvis av till Danmark...
Ett stort TACK till SARA och ANNA för en helt fantastisk dag och så mycket GOD mat och fika ni hade ordnat med, vilket jobb ni har lagt ner, TACK än en gång till er båda!
Som sagt så fick man ju så mycket inspiration när man träffade alla att plånboken fick göra som den ville och vi var i så fina affärer och man skulle ju bara vilja ha allt!!
Dagen började med att vi träffades på Mc Donalds i Värnamo och jag vågade inte riktigt gå in först men sen så och det gick ju hur bra som helst, när alla var samlade så åkte vi i ett stort följe av bilar till underbara UNIK-Malin till hennes underbara affär och där fick vi under tiden god fika och en liten pratstund. Efter det så samlade man sig för att vara redo och anta nästa utmaning på loppisen i Moheda och där fick jag med mig en hel del fynd men även där hade Sara och Anna ordnat med fika. Dagen avslutades hos Klockaregården i Öhr, super mysig affär det med och efter det när man var lite trött i både ben och huvud så fick god middag hos Systrarna Skogströms!
Visar er lite bilder på lite av gårdagens fynd, för sedan ska det målas lite här och var hemma på diverse saker och ting så då återkommer jag med bilder!

ljuslyktan, vingarna och hjärtat är nytt..

tvålen och borsten är också nya fynd..


Tjingeling så länge på er ALLA och Tack igen för en super mysig dag med er alla!
Många Stora Kramar Karro

12 kommentarer:

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Hejsan.
Kul träffen blev lyckad har läst hos andra och alla verkar väldigt nöjda. Vackra saker du visar upp man bli inspirerad till förnyelse. Ha det gott. Kram Annika

Änglahem sa...

Ja visst var det en lyckad dag!!!
Var verkligen roligt att SE tjejerna bakom bloggarna och även få upp ögonen för nya!! Nu ser man ju er framför sig när man skriver, blir lite mer personligt då.

Fina saker du fick med dig hem!! hann ju inte med att se vad alla köpte utan det får ju bli på bloggarna istället!

Får vi se vad september kommer med...spännande!

Ha det så gott!
Kram/Ulrika

Ps. Såg ju nu hur otroligt vackert ni bor!! så skulle man bo....*drömmer*

Fru Grön sa...

Vad fint du fick till det med de nya grejerna. Ja träffen var ju ur- rolig!
Har plockat fram grejerna jag köpte och tygerna har jag tvätta och hängt på tork. Undrar vad det kan bli för liten nalle eller kanin av dem!
Kram Linda

~~*Pennyshouse*~~ sa...

så mycke fint du köpte på träffen...wow...

Kram Pernilla

Unknown sa...

Hallo vännen,,
Kul att träffa dig i söndags.
Visst hade vi bara såååååååå jätteroligt!
Det är så mysigt att träffas i real life och känna att man har så mycket gemensamt.
Fina fynd du gjorde.
Ha en bra vecka
Kramisar Jeanette

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag var ju inne här alldeles nyss, och då hittae jag inte det här inlägget, så jag kommenterade på det förra...
Kram
Marie

Lina sa...

Visst hade vi trevligt!! Kramen!

My Lovely Things sa...

hej !!

så kul det var på bloggträffen..
Så trevlig du var..Jätte fin blogg du har..mysigt med er gård och djur..

Fina saker du inhandlade..
kram anna

Goa sa...

Hej Karro!!
Ja visst hade vi kul...helt underbar dag..:)Roligt att träffa dig..:)

Sakerna flyttas runt här också ska du veta..:)
Fina saker du har fyndat!...och vilken fin blogg du har! och ditt hus, jättefint, verkligen!

Vår hemresa gick smidigt, vi babblade hela vägen..:)

Massa varma kramar till dig och hoppas du får en härlig Valborg...

Maria sa...

Ser att jag missat en del, bloggträffen verkar ha varit en fullträff!

Vit Spets sa...

Är faktiskt avis att ni har varit på en så mysig bloggträff... vilka vackra saker du inhandlat hos UNIK den där vackra stora ljuspåsen och lavendelhjärtat vill jag oxå ha...
Önskar dig en trevlig valborg
Kramis
//Siv

Evas Paradis sa...

Hej Karro
Har nog inte varit här tidigare, men här var ju väldans mysigt och fint :-)
Förstår att ni hade en superfin dag på bloggträffen ... fina saker du köpt. Jag missade tyvärr detta evenemang ... bor på cykelavstånd från Klockargården, så det var je verkligen en miss!
Tänkte länka till dig från min blogg ... hoppas det är ok!
Kram Eva