onsdag 23 april 2008

Solen lyser himmeln är blå...
Dem här dagarna har jag verkligen inte haft tid för att sitta vid datorn har jobbat hela helgen och sedan så har solen lockat mig till att vara ute istället för att vara inne.. snart är det dags för bloggträff ser verkligen framemot det men samtidigt lite roligt att se hur alla ser ut, kul att träffa så många nya människor! Jag har inte några nya inköp inne, men det kommer nog till helgen tihi.. därför tänkte jag visa er mitt hus och jag är så stolt och glad över att jag och min sambo fick ta över detta efter hans mormor och morfar.. Det är helt underbart att bo här så sitt ner och njut..!!




Vår hund Wilda som vill vara med överallt..

Okej, ni får väl också vara med då..tihi..

Även fåglarna ska ha något att göra ute..


"Lilla Stugan" som den kallas har jag många tankar om vad som ska hända med den, jag har ju mina drömmar och vad det ska bli men det känns som om det finns lite annat att göra först.. Hoppas att vädret håller i sig till Bloggträffen på Söndag, hoppas på en mycket trevlig dag!

Ha de så gott allihopa och 1000 tack för alla kommentarer det värmer jätte mycket!

Kramar Karro

12 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej på dig!
Jag tror inte jag varit här innan (?) men såg att du skulle med på
söndag så jag ville titta in och se hur du har det :) Och nu vet jag..du har det UNDERBART!
Jättefint hus och jättefin blogg!
Stor kram
Mia

Solsjö - Under en vind sa...

Vad mysigt du bor!!! Förstår att ni trivs där!

Nu drar det ihop sig, väderkartan visade på moln men vi får hoppas på det bästa!

Ha en bra dag! Kram!

annaslantliv sa...

Vilket gulligt hus du har! Verkligen fint.

Kram Anna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Ja vem vill vara inne nu på sin lediga tid...

Idag är det mulet å regnet hänger i luften...så idag njuter jag när jag ändå inte kan vara ute...

Nu ska jag kurera mig ordentligt!
Ha en underbar helg!
kram Pernilla

Anonym sa...

OJ vilket härligt härligt hus! och vilka ytor runt om! *lajki*

KRAAAAM

faster atta sa...

Vilket underbart hus ni har! Det ligger så vackert! Vi har oxå kossor in på tomtgränsen. På sommaren vaknar jag ofta av att det knakar utanför när de går omkring i hagen och betar på natten...

Unknown sa...

Hjärtlig välkommen på söndag!! Ska bli kul att ses...=) Vilket fint hus du har..så mysigt!! Förstår att lillstugan inbjuder till drömmerier ti-hi..
kramar Malin

Marie sa...

Så mysigt ni bor, jättefint hus!

Så du ska också med på bloggträffen på söndag, ja då ses vi om några dagar då!

Trevlig helg!
Kram Marie

Vit Spets sa...

Bloggträffar de måste vi oxå ordna här uppe i Norr ;-) vilka häärliga bilder du visar, jag säger bara det! Sommar... vi har snööö kvar - ganska mycket ;-(
Ha en underbar solig Söndag!
Kramis
//Siv

LOPPISLIV sa...

Hej igen...Ja det var verkligen trevligt idag, kul att få ansikten på bloggarna. Tack goa du för din rara kommentar....Ooh vad avundsjuk jag blir på ert hus...vilket läge ni har...skulle så gärna vilja bo ute på landet i ett rött hus med vita knutar...en dröm....må tro att du trivs där...mysig lillstuga...Kramis Paula

Solsjö - Under en vind sa...

Tack själv! Det blev en mysig och lyckad dag igår! Ska bli kul att se allas köp, fynd och idéer efter gårdagen!
Ha det gott, kram!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Karro!
Så roligt det var att träffa dej i söndags! Det är så roligt att få ett ansikte bakom bloggen.
Så mysigt du bor! Riktigt lantligt!
Få se sen om du lägger ut lite bilder på det du fyndade i söndags!
Ska bli spännande att se... Kommer in igen och hälsar på...
Kramar
marie