torsdag 8 maj 2008

Sköna Maj!
Vilket väder det har varit dessa dagar, man blir ju så glad att man hinner fixa en massa saker ute som har legat efter. Men Nu tar jag en paus över helgen och vilar upp mig i Linköping, vi ska fira svärmor som har fyllt 50. Vi ska gå på Revy, sova på hotell och gå på stan och är vädret med oss så blir ju det bara bättre.. Ska försöka leta upp några roliga affärer i Linköping, alltid roligt med lite nya att kika in i. Har länge letat efter en speciell kruka att ha utanför ytterdörren och den sprang jag på i Tisdags på Plantagen, priset var väl inte riktigt i min kategori men men ibland så måste man bara ha en del saker och ting! Sen har fixat i mitt stora land här hemma men det är mycket kvar att göra innan det är färdigt men det är på G iallafall. Var bara tvungen att ta ett kort på alla mina rabarber så titta och njut!


Lyktorna är inköpta i Ullared och min kruka i cement från Plantagen..

I mitten ska det dit en stor sten och belysning och kantsten och lite annat smått och gott sen tror jag att jag är nöjd iallafall..

Önskar er alla en skön helg och njut till fulla drag av solen för nästa vecka ska det bli kallare!

♥Kramar Karro♥

11 kommentarer:

tindra lite mera sa...

Förstår att du inte kunde motstå krukan,väldigt fin! Oj, så mycket rabarber mycket gott man kan göra med dom,paj mmmm!!
Jag ska verkligen njuta av solen och försöka vara ute så mycket som möjligt,det är ju så härligt!!

Ha det gott,
kram Katarina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

God morgon!

Vilken underbar kruka!
Förstår att den fick följa med hem.
Köpte min lilla vagn hos en byggfirma som haft den som kontor.
Den är såå gullig.Vi ska ta bort underredet, så ser det nog bättre ut.

Ha en underbar helg!
Kramiz nilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej vännen!
Du är såå välkommen på en fika...
Så synd att vi inte är hemma i helgen, för då hade du ju kunna kommit och hälsa på mej när du är så nära som Linköping. Då hade vi ju kunnat tagit en kopp under äppleträdet!
Men om du åker till Linköping, så om du har tid så åk ut till Unnerstad gård. Det finns så mycket fint där...
Kram
Marie

faster atta sa...

Oj, vilken underbar trädgård du ser ut att ha!! Lyktorna är underbara, hoppas att du får en härlig helg!

Vit Spets sa...

Vilken underbar kruka! en sådan skulle inte vara fel att äga...
Kramis
//Siv

LOPPISLIV sa...

Hej Karro! Wow vilken underbar kruka du fått tag på...den hade jag köpt på studts...är ute efter en liknande jag också...så fint med rosa blomster i mot det gråa...Ha det nu så gott i Linköping...Kramis Paula

Unknown sa...

Hoppas att du har haft en underbar helg i denna ljuvliga värme!! kramar Malin

Annas Vita Hjärtan sa...

Åh så fint du har det i trädgården! Måste också försöka mig på min.

Ha det gott!
Kram Anna

Unknown sa...

Klart att Du måste ha den vackra krukan. Vekligen vacker. När du tröttnar på den grå/svart kan jag varmt rekommendera dig att måla den vit. Jag har gjort så med mina och flyttat in dom i huset när jag tröttnade på att ha dom ute. Blir jättefina!

Blir så glad att höra att Du ochså har haft fint väder i helgen och kunnat njuta!
Ha det gott
Kramisar Jeanette

Marie sa...

Krukan är helt underbar, förstår om du inte kunde motstå den!

Hoppas ni har haft en riktigt härlig helg!
Kram Marie

annaslantliv sa...

Tack för din gulliga kommentar hos mig!

Härlig kruka, man kan aldrig få för många krukor. Jag bara handlar och handlar när det gäller sånt. Har ett helt litet uthos med krukor...