fredag 16 maj 2008

Helg igen..


Men vad veckorna går fort, hinner inte ens tänka förrens det är helg igen.. Men alla mina helger i Maj månad är fullbokade och det kan nästan kännas lite stressat att man ska iväg på en massa saker. På Söndag kommer min syster hem, mysigt att få träffa henne ett par dagar, blir ju så när man bor en bit ifrån varandra. Nästa helg bär det av till STOCKHOLM och jag längtar verkligen efter att besöka en hel massa affärer där uppe, så har ni några TIPS på vilka affärer som är värt ett besök så skriv gärna det... Tack för ALLA kommentarer angående min syrenberså, blir alltid lika glad att ni gillar det jag fixar med! Önskar er allesammans en underbar helg men förhoppningar om att solen stannar ett tag till..

Syns snart igen.. Kramar Karro

12 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Ja just nu är det fullt upp! Vad har du i de små IKEAburkarna då? Hur små är de? Jag har köpt två uppsättningar av paret Gemak. De stora har jag (som resten av Sverige ;)) tvättmedel i. Och den mindre modellen har jag just välling i. Jag gillar de jättemycket faktiskt!

Härligt att åka en sväng till Stockholm! Där finns det massor, men jag har faktiskt varit dålig på att göra rundor där. Ebba & jag gillar jag. http://ebbaochjag.se/ En väldigt liten men mysig butik.

Ha en skön kväll!

Marie sa...

Hej!

Visst är det så att man ofta är väldigt fullbokad på helgerna den här månaden, det är vi också. Vad kul att åka till Stockholm nästa helg, där var det längesen jag var. Jag har nog inga bra butikstips, men kika in på bloggen Magdalenas hem, där finns det flera stycken.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Mjuka sa...

Vackert stilleben.
kramar Malin

Anonym sa...

vilket fint stilleben! :)
koffert tycker jag nog att du ska besöka och syster lycklig såklart! :)

glöm inte godis idag, det är lördag!

KRAM

Mjuka sa...

Åh så mysigt att åka till Sthlm. Finns säkert en hel del. Men Årstiden är ju ett måste.
kramar Malin

Solsjö - Under en vind sa...

Mina favoriter är Årstiden på Drottninggatan, Koffert på Humlegårdsgatan och Sirlig på Tyska brinken i Gamla stan....Men som nån skrev över, kika in på Magdalenas hem hon har massor av tips!

Ha det gott, kram!

LOPPISLIV sa...

Hej Karro! Vad härligt att få komma till Stockholm och frossa i inredningsaffärer....är minsann lite avis..hihi....Jag tycker också att veckorna går i ett jehuu och så vips är det helg igen....denna härliga årstiden går så himla fort...gäller att njuta minsann....Ohh vad jag gillar din syrénberså...så ljuvligt och precis såna trämöbler vill jag också ha...och de rosiga sittdynorna...ja allt är bara så himla fint...mmmm...jag kommer på fika direkt...hihi...Ha det gott...Kramis Paula

Unknown sa...

Hi-hi...va gullig du är..Kul att man inspirerar...=) Har några bänkar kvar ti-hi...så fundera du!! Håller tummarna att ni får skojsigt i Stockholm och att ni hittar mycket fint! kramar Malin

Gårdsromantik sa...

Hoppas värmen kommer hit också snart!
Kul med Stockholmsresa.

Är du sugen på att tävla så kika in hos mig. Jag firar 10000 besökare lottar ut lite inredningting bland er som lämnar kommentarer.

Kram Maud

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Ja du vart tar tiden vägen..någon som vet??...hihihi...
Så kul att ta en tripp till huvudstaden...vill oxå göra det.

Kram nilla

annaslantliv sa...

Å vad kul att åka till Stockholm, hoppas ni får fint väder och många fynd görs.

Kram Anna

Unknown sa...

Hej och hå..här händer det grejer!!Vacker bild..underbar korg!! Alla tofflorna tog slut förra veckan!! =) Så jag fick köpa nya nu inför min annons på torsdag, hi-hi...Fick ett par 40 och 41 or om du är intresserad!! Bara så att du vet innan ruschen..ti-hi.. kramis Malin