onsdag 21 maj 2008

Rolig hammare..

Kunde inte bara motstå denna söta hammare till min sambo när han fyllde år, det fiffiga med den är att den går att skruva isär den och vips så har man flera verktyg, kanske var så att jag också ville ha den lite..*ler*.. Har varit ute och plockat så underbara liljekonvaljer i eftermiddag och det fanns ju en hel massa kunde plockat i flera timmar. Min lilla pall jag köpte på loppisen i Moheda på bloggträffen har fått vit färg och minns jag inte helt fel så var det någon annan som köpte den andra?! Har lite kvar att måla på mina andra projekt så det kommer en annan dag.. TACK för alla tips om affärer i Stockholm, längtar så mycket dit..! Önskar er en skön dag så syns vi innan helgen!


Kramar Karro

5 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

En sådan hammare fick jag av min sambo för en tid sedan!

Vilken söt blogg du har, jag tror inte jag varit här tidigare!

Ha det så gott!
Kram Hanna

Solsjö - Under en vind sa...

Holken är köpt i Danmark, för tre år sen så just den finns nog inte i Stockholm men liknande hittar du nog!

Ha det gott, kram!

My Lovely Things sa...

så fint du har det i din trädgård..så mysigt där vid din uteplats..ljuvliga dynor..

så underbart att få plocka liljekonvaljer..
¨ha det så gott..
kram anna

faster atta sa...

Härlig hammare, nu blir det roligare att renovera va?? Ängeln på pallen är ljuvlig, är den från Malin?

Änglahem sa...

Tack för dina rara ord på min blogg!! Visst är det fantastiskt roligt att bli uppskattad!!! Känns väldigt skönt, och värmer verkligen!
Verandan är vi väldigt nöjda med, trots att det finns saker kvar att göra, men det är så skönt att kunna sitta ute trots regn eller för stark sol...för ute sitter man ju iaf.

Vilken mysig pall! Såg jag aldrig då, men det var ju många saker som "yrde" omkring hit o dit*fniss*

Har du köpt Tilda ängeln hos Malin? eller gjort själv? Himla söt är den!

Kram, Ulrika