tisdag 8 april 2008

Fånga Dagen.. Nu är jag färdig firad för i år och det blev jätte lyckat kalas, vi var inte i säng förren 04:00 på morgonen så man var lite trött dagen efter... Fick ett jätte fint armband av sambon, han var nämligen borta ca 2 timmar för detta så det var valt med kärlek.. Utav av mina kära stora systrar fick jag ett halsband från Efva Attling med texten carpe diem och dem tycker att jag verkligen uppfyller det och ni ska veta att det kom en liten tår nerför min kind, att ha sådana personer runt omkring sig gör mig alldeles varm i hjärtat! TACK alla andra som uppvaktade mig på min födelsedag med SMS, telefonsamtal och ni som var med på festen!




En liten leverans från RUSSINET har anlänt hem till mig idag och jag blev så nöjd med sakerna speciellt diskmedlet och borsten.. Men även filten var underbar och den kan jag faktiskt rekomendera till priset också.. Den får ligga på kökssoffan så länge!

Ha en underbar dag i solen

Kramar till er alla från Karro

11 kommentarer:

Sara sa...

Fina saker, älskar Russinet. Tack för kommentaren, senare lägger jag upp en tävling hos mig. Kika in då, fina priser.
Kram Sara

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Mycket vacker filt, hoppas du repat dig efter födelsedagen, själv är jag trött flera dagar efter en sån sen natt. Ha det gott.Kram Annika

annaslantliv sa...

Vilket otroligt fint halsband! Och det andra med såklart men halsbandet var verkligen en fin present.

Det där med att övertala maken att få måla vitt är ett mycket svårt jobb... Möbler är i princip omöjliga att få göra något åt... suck!

Kram Anna

Mitt Lantliv sa...

Grattis i efterskott....
Så fina saker du fått och handlat!

Här har det varit fullt upp. Just nu är det min tur att vara sjuk, har inte ens orkat sitta vid datorn och då ska du veta att det är illa ; )

Ha det så gott, kram

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina presenter du fick!!

Jag har fått ditt mail..ska svara snart...

Ha en go dag! Kram!

Drömmar om Junibacken sa...

Grattis i efterskott! Och vilket fint halsband! Evfa Attlings smycken är ju så vackra!! Och du har verkligen köpt fina grejer från russinet! Kram L.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

men så gulligt av din älskling!
Blir alldeles rörd jag oxå...*LER*

Kikar in å önskar dig en skön vårhelg.

~~♥ KRAM ♥~~
Pernilla

Malin - I min trädgård sa...

Ja, hehe, det där köket... hoppas vi får klart det någongång... men det dröjer nog lite. Lill-plutten tycker inte att det är så roligt att bygga kök ;-).

Det låter verkligen som du hade en underbar födelsedag. Det är verkligen härligt att ha människor som man älskar och som älskar en runt sig sådana dagar. Härligt! Jättefint halsband!

Ha en skön helg!

Maria sa...

Grattis i efterskott! Ser att det är mer än jag som fallit för Russinets produkter, här skall städas i helgen. Halsbandet var såååååååååå snyggt! Det var en snäll syster. Gör faktiskt något liknande här hemma, men ditt var helt underbart!

Gårdsromantik sa...

Grattis i efterskott - överkastet var fint - russibet var en ny leverantör för mig.

Kram Maud

Lönnergårds Anna sa...

Vilket fint halsband!!!
Ett sånt hade jag velat ha...!!

Visst e de bra att köpa klapparna själv, har oxå en sån låda, men stoppa inget som du har tänkt äta i för fy attans va det tar smak av lådan, får ha alla mina fina kakor ifred som jag omsorgsfullt la i ;-)

Kram Anna