lördag 5 april 2008

Idag är det ingen vanlig dag för det är min Födelsedag, HURRA, HURRA!!



Idag har det dukats upp till fest här hemma! Maten och dukningen gjorde jag igår med hjälp utav nära och kära. Det är så skönt när man ska ha stort kalas och få lite hjälp.. tihi.. Buffén är uppdukad kl:18 och till efterrätt blir det marängtårta som svärmor har bakat..hmmm så gott! Har en jätte duktig vän som har hjälpt med mig med blommor och dukning och jag blev sååå nöjd bara, går och njuter hela tiden!




Bordet med den färdiga dukningen..

Två av dem underbara buketterna...

Fick denna underbara förvaringslåda utav min sambo, men som ni vet så köpte jag den själv hos UNIK, men han är iväg och "fixar" med annat nu...åhh jag är så nyfiken.. tihi..

Tack för alla krya på dig hälsningar från er alla därute, det är som om vi allihopa hade varit en hel familj..

KRAMAR KARRO!

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Stort grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en bra dag.
Kram

fyra vindar sa...

grattiskramar i efterskott! hoppas du hade en underbar fölsedag. du fick ju verkligen härligt fölsedagsväder! förvaringslådan är så snygg! har en vän som oxå köpte av malin. är nästan lite avis!
ha d lovely, o hoppas att du e frisk nu.
kramar sofia

Solsjö - Under en vind sa...

Stort grattis i efterskott! Hoppas att ni hade härligt firande! Vad hittade mannen mer på tro??
Lådan är supermysig, vad ska du ha i din??? Jag har ljus i min....
Ha det gott, kram!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis i efterskott!

så fint ni dukat!
Ååå vilken underbar låda...vill oxå ha en sån...fyller ju oxå snart 13 dagar kvar....hiihiih...

Kram Pernilla

Vita maränger sa...

Hej Karro och tack ännu en gång för spegeln som jag vann. Den var jättefin och nu hänger den snyggt i vår sängkammare. Jag ska lägga ut en bild på det på min blogg nån dag.
GRATTIS också på den stora dagen.
KRAM

Malin - I min trädgård sa...

GRATTIS i efterskott! Åh vilken fin förvaringslåda! Ser nästan ut som en sådan fröpås-förvaring.... önskar mig själv en liknande, vilken snäll sambo du har!

Ha det bra!

annaslantliv sa...

Stort grattis till dig! Det är med viss ångest man fyller år nu. Jag blir 31 i sommar och jag tycker det är fullkomligt gräsligt att jag blibit så gammal att det är en trea först numer... Blä.
Kanonfin låda förresten! Ser ut som en man har godis i, i gamla filmer typ tjorvens affär. ;-)

Kram Anna

In my house sa...

Grattis i efterskott!!! tjejen.. Såna förvaringslådor är så super fina... Mysigt att ha bestick i...

Grattis igen/kram josse