söndag 13 april 2008

Små projekt...

Köpte denna ljusstaken på Åhlens för ett bra tag sedan för hela 19 Kr så det var inte svårt
att få med den hem, tänkte den som vit redan när jag såg den första gången och här är det färdiga resultatet.. Tyckte själv att det blev helt okej..! Platsen den har fått är ovanför öppna spisen i vardagsrummet, mysigt!


Ta gärna ett besök på Unik´s hemsida, Malin säljer sina saker genom sin egna webbshop..
bland annat dessa fina ljusstakar!
Tyckte denna ljusstake från Unik passade så bra till att plantera en liten växt i och sedan har dem andra vita ljusstakarna med tända ljus i.. tihi.. Lite mys så här på söndagen passar alldeles utmärkt!

Det var allt från mig idag, nu ska jag vila mig efter alla kalas jag har haft.. så här på söndagen så får det nog bli en runda ute i eftermiddag och Hockey till kvällen!

Ha en gott!!

På återseende i veckan!

♥Kramar Karro♥

10 kommentarer:

Unknown sa...

Oh, det var ingen dålig reklam ti-hi...Man tackar =)Hoppas att du har det bra och att vi ses snart igen...många kramar Malin

Stina sa...

Tjusigt!:-) Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Malins ljuspåsar är så fina!! Var faktiskt där en tur igår igen...min kompis J hade aldrig varit där och ville gärna så vi tog en tur vid halv fem...vi hade butiken för oss själva en stund och fick en mysig pratsund också!

Ljusstaken blev så fin!!! Jag har den också, men min var vit från början!

Ha en skön kväll! Kram!

annaslantliv sa...

Vad bra det blev med vit färg, tittade oxå på den då men köpte den aldrig. Nu får man ju ångra det...

Sara sa...

Jättesöta ljuspåsar! Ha en fin vecka.
Kram Sara

Vit Spets sa...

Halloj!
Jag har varit i hos Malin, det finns så många vackra saker - tänk om plånboken var tjockare... men jag lyckades boka ett sådant vackert zinkhus för ljus - längtar tills den kommer... jag återkommer gärna till din blogg - hoppas jag får länka?
Kramis
//Siv

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Hejsan.
Vilka vackra ljusstakar, fint med blomma i den ena. Kram Annika

annaslantliv sa...

Jag handlade inte så mycket som jag velat i Stockholm för jag har verkligen pengabrist just nu, var mest ute efter en paus i vardagen. Men visst fick jag med mig en del hem... Fast inge inredning alls! Kläder, blommor och smink. Knepigt!

Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ååå....ljuspåsarna är verkligen UNIKA &herats;

Så fin ljusstaken blev ååå gud så billigt!

Kram Pernilla

Anonym sa...

heeeej! =)
den ljusstaken har jag också i vitt, fin som tusan, eller ska jag säga HADE?? (dotterna drog den i golvet så nu är den ska vi säga charmigt sne?? *fniss)
KLEM