måndag 3 mars 2008

Välkommen in i min nya hall...
Äntligen är hallen färdig..pust vad vi har jobbat med detta hela helgen, känns som om man har varit uppe dag och natt hela helgen, men klart blev det iallafall! Tapetseringen gick hur bra som helst efter att vi hade bitit ihop och tagit oss i kragen ett par gånger.. Tack för alla omtänksamma kommentarer! Ni ska veta att det värmer jätte mycket när man får stöd utav er där ute avlånga Sverige..



Ville bara visa er en liten före bild på hur det såg ut innan och det är väldigt STOR skillnad och man mår myckt bättre när det är ljust och fint!




Jag frågade min sambo igår vad ska vi göra nu när detta är färdigt, vi ska inte renovera på 5 år fick jag till svar..hmmm har faktiskt ett och annat projekt men det tar vi en annan gång.. nu ska jag åka in till stora staden och inhandla en ny lampa till fönstret i hallen. Visar er i veckan hur det blev med alla saker och ting som ska få sina platser i hallen nu!!!

Ha de gott!

Kram!

8 kommentarer:

Inne o uteliv sa...

Hej! Här kommer ett litet spår av mig, som läst din blogg ett tag. Vilken underbar hall! Måste kännas bra nu när den är färdig och bara det roliga fixet återstår.

Ha en fortsatt bra dag. Jag tittar snart in igen... Kram

Mitt Lantliv sa...

Hej. Det blev ju jätte bra : )
Här har dagen gått i rasande fart, men det var verkligen jätte kul att komma tebax och träffa alla...

Ha det gott Kram

Englagård sa...

Vilken härlig hall du fick och vilken himla energi ni har :o)
Kram Karina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Vad bra det blev till slut.Jättefint !
Började igår med vår lilla hall.Tacket har en miljon olika färg strykningar...så det är bara att skrapa.

Kram Pernilla

Malin - I min trädgård sa...

Vad bra det blev! Jamen vet han inte om att det är ert badrum som står på tur ;)? Vad glad han kommer bli när du berättr om de planerna, hihi!

Ha det bra och tack för hälsningen hos mig!

faster atta sa...

Men så fint det blev! Ljust och härlift, det ser ut som att ni lagt ner en hel del jobb!

Vita maränger sa...

Gud va fint det blev. Så stort.
Detta måste du vara nöjd med.
KRAM

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken fin hall!!!! Ser så ljust och fräscht ut! Kul att bokstäverna passade bra!

Önskar dig en riktigt skön helg! Kram!