tisdag 26 februari 2008

Dessa tapeter..
Att man ska behöva skänka så mycket kärlek till att kunna tapetsera, jag håller på att bli gaaaaalllllleeeeennnn.... tapeterna vill ju inte som jag vill..åhhhh! Någon annan där ute som har upplevt något så hopplöst som detta?!

Har satt in lite fina kvistar i mina nya ROSA vaser och pysslat till det på min
gamla köksspis..tihi.. Zinkhjärtat köpte jag på en auktion på internet och det fick sedan
sambon på Allahjärtansdag av mig..gulligt tycker jag allt att det var..
Ha de gott allesammans!
Ska försöka att få lite mera tålamod till att försätta tapetseringen
Kram!

12 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Här hemma tapetserar sambon...jag sköter målandet istället.....

Hoppas att det fixar sig!

Fint och vårigt dekorerat!

Kram!

Ninis74 sa...

Ja, jag brukar pilla med mina tapeter och jag är lika ivrig som du.. VILL HA ... VILL FÅ KLART... VILL FÅ DET ATT FUNGERA..
*hihi*
Håller tummarna att det fixar sig... KRAM

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Visst är det jobbigt!!!
Jag brukar få tapetsera här hemma.Men då måste jag få vara i min ensamhet.Vi två ihop går inte...ajajaj...
Hoppas att det löser sig för dig!
Vilket härligt zinkhjärta!
Underbart!

Kram å lycka till!!Pernilla

Mitt Lantliv sa...

Ja det där med att tapetsera överlåter jag till J. Han har både tålamod och är noggran ( vilket inte jag har när det är något som ska fixas med tap el målning)

Kram!

Malin - I min trädgård sa...

Ja det var gulligt, det lilla hjärtat! Gillade flaskan också... Gaaahhh! Tapetsering! Det kan jag bli galen på. Oh varje gång svär jag att aldrig mer tapetsera utan att jag ska måla väggen nästa gång istället. Men sedan är det som bortfluget - minns inte alls att det var så jobbigt. Tills dess att jag står där igen och svär. Tyvärr har jag inga bra knep... Men det brukar bli bra i slutändan!

Lycka till!

Hanna sa...

ja du tapeter är nog del av någon form av konspiration som vill få oss alla galna....men till slut lossnar det...så bit ihop...ha de gott
kram

faster atta sa...

Ååå, jag tycker om både hjärtat och vaserna....! Tråkigt att tapetseringen inte riktigt vill sig, vi hade ett helt rum som var nytapetserat och morgonen efter hade allt ramlat ner och rullat ihop sig på golvet..... Jag blev lite chockad!

Anonym sa...

underbart zinkhjärta!

hoppas att det löser sig med tapetandet! =)

kram

Unknown sa...

Skulle aldrig ge mig in på att tapetsera!! Har inte tålamod ha-ha..Det blir till att måla i stället!! =) Vilken fin lykta du har på bilden..var kommer den i från? Lycka till med tapetseringen!
kramar Malin

Vita maränger sa...

Tapeter lever ett eget liv. Jag vet hur det är.
Hoppas det går bättre för dig.
Trevlig helg och kram.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihi..tusen tack för din kommentar...
Näe du lets dance missar jag inte.det är min heliga tid med virknålen...hihihi...får så mycket gjort på den stunden.
hoppas att du har haft en bra melodifestivalkväll.

Kram Pernilla

Unknown sa...

Tack för din fina komplimang..va snäll du är!! Du är sååå välkommen sååå, när jag öppnar i slutet av mars! Ha en underbar vecka själv! kramisar Malin