fredag 22 februari 2008

Våren är på väg..
Så var det helg igen och för min del innebär det jobbhelg igen. Idag har dem lovat att det skall blåsa storm och det är inte så roligt för en annan som bor på landet. Man vet ju direkt att strömmen kommer att gå osv.. Har varit ute och gått på förmiddagen och fick se att vårlökarna hade visat sig. Hallen är på god väg att bli klar men jag räknar inte med något förren nästa helg..hihi..
Ville önska er alla en riktigt skön helg och njut av solen.
KRAM



14 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Trevlig helg på dig oxå!!!

skönt att våren är på g tycker jag.
Kram Pernilla

annaslantliv sa...

Ja visst är det härligt att bo på landet när det blåser... vi klarade oss faktiskt denna gång från strömavbrott.

Härlig bild du bjuder på!

Kram

Unknown sa...

Vi har haft strömavbrott från i går em tills nu på förmiddagen!! Är sååå van..så fort det blåser drabbas vi...Lycka till med jobbet nu i helgen...kramar Malin

Hanna sa...

hejhej...kollade lite på porot på strykbrädan...ligger runt hundralappen...max 130kr beroende på vart du bor.
Får hoppas att du får behålla strömmen.
Ha de gott
kram
trvlig helg

sissabo sa...

Underbart med lite vårblommor som visat sig! Längtar till våren så det nästan gör ont.
Hälsn Jessica

Mitt Lantliv sa...

Jag vill skrika ett vårskrik!
Som Ronja brukar göra *ler*

Kram

faster atta sa...

Underbart vårtecken! Hoppas att arbetshelgen har varit bra!

Mitt Lantliv sa...

Hoppas helgen varit bra. Ska försöka skriva ner receptet så fort som möjligt, nu sitter A i knät och då är det inte så smidigt...

Kram

Skatan sa...

Men! Alldeles galet :) Har just stampat av mig snön från skorna och du visar vårblommor...häftigt!

Trevlig kväll,

Skatan

Flickan på landet sa...

Så härligt med vårtecken1Här har vi snö i mängder :-)

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att det blev en bra helg och att ni inte drabbats för hårt av stormen!!! Kramis!

Vita maränger sa...

Ja visst är det skönt när blommorna sprätter upp från marken.
Allt blir till ett nytt liv.
KRAM på dig i vårsolen.

Mitt Lantliv sa...

Hej. Har du någon mail så kan jag maila receptet?

Kram

Anonym sa...

jag har också fullt med blommande blommor i trädgården, dock inte krokus, men ROSOR! *galet*

kraaaam