onsdag 20 februari 2008

Kransar och Påsk..
Man kan inte riktigt fatta att snart är det påsk, har inte riktigt plockat ner all belysning ute sen jul men jag kanske skulle ta och göra detta... Hallen är inte riktigt färdig, det ska upp tapet och golv ska läggas men snnnaaarrrttt är den färdig. Beställde lite nya saker från Fridas Gård.. och lite nya saker är inköpta på IKEA!..





Min egenhändigt ihopbunden krans som ska få hänga i hallen..

Kunde inte motstå denna söta höna i fil de fer..Ett par påskliljor ska inköpas..

Äggen likaså.. men dessa kan man ju ha framme hela året..

Vaserna och lyktan kommer från IKEA.. Mycket fint hade dem nu..

Ha de gott Allesammans!

Kram!

8 kommentarer:

Vita maränger sa...

Hönan och äggen var verkligen i min smak. Påsk är ju så tidigt i år. Men påsken är en försmak på våren tycker jag.
KRAM

Mitt Lantliv sa...

Oj så fina saker du köpt...
Ja snart är det ju påsk, tiden går sååå fort!
Ha det gott, kram S

Unknown sa...

ÅÅÅh så fint du har gjort det =)!! Håller med...dockorna är helt ljuvliga! Ha det så gott...lev, njut å va gla!! kramar Malin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Underbart!
hihihi..jag har oxå köpt de där äggen...helt ljuvliga!

Ska till IKEA på lördag..det ska bli kul!

kram Pernilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hihihi...det är helt ok.
Bara roligt!

kram Pernilla

faster atta sa...

Underbar höna! Lite annorlunda och rolig förvaringsmöjlighet... ti-hi....

Solsjö - Under en vind sa...

Så mycket fint!!! Hönan finns hos mig också, men hon har hamnat under sprayburken här....som så mycket annat....
Va kul att lampkjolen passande!! Jag har sytt en exakt likadan till dotterns nya rum....

Ha det gott, kramis!

faster atta sa...

Jag känner oxå som du att deras prislapp inte riktigt passar plånboken med det är ju härlig inspiration!