fredag 15 februari 2008

Äntligen Fredag!
Så skönt att det äntligen är Fredag och snart är det Let´s Dance, längtar! Ville visa er mitt brickbord som jag har letat efter så länge men så var dem så snälla på Mio i Nyköping att dem skickade det till mig, Tack så mycket sa jag och blev alldeles lycklig inombords! Det ska stå i min hall sedan, som vi ska försöka att göra färdig i helgen..pust!




Min Bästa vän L var hos mig i eftermiddags och jag sa till henne att jag hade en idé om att spraya denna lampskärm vit, ( den kommer från IKEA ) och vips så var det gjort, resultatet blev ju alldeles lysande...HiHi. Att små enkla saker kan bli så bra..

Ha en skön Fredag kväll så syns vi i Helgen!

KRAM!

11 kommentarer:

This is Kia sa...

Vilken bra idé att spraya skärmen, den blev jättefin. Min fågelbur är ju alldeles underbar. Det kan man snacka om kundservice när de skickar hem bordet åt dig.

kramar Kia

Mitt Lantliv sa...

Tackar...
Skulle vara kul att höra vad H sa, hihi.
Så fint bordet är! Det måste du vara nöjd med *ler*

Ha det gott, kram S

Anonym sa...

Jag gillar när affärer gör lite mer än de egentligen behöver. Jag menar, på Mio hade nog det där brickbordet blivit sålt förr eller senare i alla fall, men så valde de ändå att skicka det till dig. Kundservice! Det var förresten väldigt fint!

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket underbart brickbord!!! Mitt med volangkant kommer ju också från Mio.....

Har faktiskt mailat dig precis....pling...pling...

Ha en skön kväll! kramis!

Unknown sa...

Älskar mitt brickbord med!! Sååå fint...fågelburen är oxå helt underbar!! En massa fina inköp du gjort...sååå roligt! Ha en fortsatt trevlig helg och ha det så gott!! kramar Malin

Mitt Lantliv sa...

Ok..vad gör jag isf?

fyra vindar sa...

hoppas verkligen ni kommer upp till stklm, passar ju super med en tur nu till våren, där är ju så fint...o alla butiker...mmmmm! kul att du fick ditt brickbord, jättesött!
lyllos dig som har så nära till faces! älskade allt rost där..mmm igen, hihi
min butik är öppen till påsk, kommer väl lägga en notis om d på bloggen så du kan ju hålla utkik efter d. ha en lovely vecka.
kramar från miss sophie

Vita maränger sa...

Det blir alltid lika snyggt med vitt.Jag vet hur den såg ut innan så helt klart bättre i vitt.
Fin fågelbur också.
KRAM

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Bra ide!!! att spraya skärmen..toppen!!

fågelburen är så söt...psst jag har oxå en...

Brickbordet ja,,,det kan du skicka till mig..letar oxå efter ett ju...

Kram Pernilla

Anonym sa...

men åååh *avis* hann du få tag i fågelburen, den sålde ju slut samma sekund den kom in igen!
vill också ha! =)

ps. fint med ett brickbord *gillar*

kram

faster atta sa...

Ditt nya brickbord är jättefint! Vi handlar oxå endel på MIO, de har ofta mkt fint!