torsdag 6 mars 2008

Mys & Pyssel...

Har ängat mig ett par dagar till att pyssla här hemma, vilket är så underbart skönt att bara gå runt och dona=).. är en person som kan flytta runt samma sak i en timma utan att veta precis var de ska stå, men till slut så faller allt på plats.. Har faktiskt härmat Petras blogg(se länklista) med att göra hjärtan på ståltråd, mycket roligt var det och inte alls svårt som det ser ut på bilden..



Köpte även lite nya lyktor när jag var på IKEA för ett tag sedan och dem fick stå i trappan så mysigt sken och även ett par träskor eller vad man ska kalla det. Dem köpte jag på en loppis förra året dem ger ett gammeldags intryck. Förr så använde dem till att göra skor med..

Bilden blev lite suddig...

Ha det mysigt allihopa!

Kram Karro

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Nu ramlade här in mer mys då jag är här.....Kram igen!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Åååå så härligt mys du gjort!

Önskar dig å de dina en underbar helg!

Kram Pernilla

Inne o uteliv sa...

Vad mysigt med lyktor i trappen. Det är ett ställe man lätt glömmer bort att fixa till.

Ha en mysig helg!
Kram

Mitt Lantliv sa...

Nästan så jag oxå vill ha en trapp ; )
Ser fint ut...
Veckan har varit jätte bra, fortsätter det såhär så kan det inte bli bättre. Ha en skön helg, kram