måndag 17 mars 2008

Vintern har kommit..



Men vart tog våren vägen?! Här hemma trodde jag inte att det skulle komma någon mer snö, men det kom massor av snö idag.. suck jag som skulle köpa vårblommor får nog vänta ett tag till med det. I fredags fick jag både Drömhem & Trädgård och Lantliv så jag tänkte jag skulle slänga mig i soffan med ett kopp Te och Läsa..


Imorgon blir det Påskpyssel här hemma och skotta snö tror jag att H ska göra..tihi! Blev även nöjd över att Charlotte Perelli vann, tycker hennes låt var underbar, men Sanna Nielsen kommer inte långt efter!

Ha de Gott!
Kram!

7 kommentarer:

Stina sa...

Det är tur att det finns sådant fint att läsa i när vädret är som det är. Kramis:-)

Solsjö - Under en vind sa...

Visst blev man snopen av all snö utanför!!!

Härligt att mysa inne med bra tidningar!

Ha det gott, bara hör av dig om träffen! Några platser finns kvar! Kram!

annaslantliv sa...

Visst är det jobbigt när dom kommer samma dag! Jag blir helt stressad och vet inte hur fort jag ska kunna läsa dom. Och då är det alltid nå liv på barnen så det blir inget läsa alls. Vilka i-lands problem! hi hi

Vita maränger sa...

Usch för denna snö när det snart är påsk. Skönt med en bra tidning då som man får dröma sig bort i.
KRAM

Mitt Lantliv sa...

Jag fick mina tidningar förra veckan så jag har redan hunnit läsa, synd för det är så soligt att få slå sig ner och börja plöja inredning....

Ha det gott kram

Lina sa...

Hoppas på att snön förvinner innan påsk!! Då vill man ju sitta ute och fika!!

Solsjö - Under en vind sa...

Här är jag igen..vill passa på att önska dig en riktigt skön och mysig påskhelg! Kram!