onsdag 12 mars 2008

I köket just nu...



Just nu så står detta på mitt köksbord och det är så mysigt, dem fina skålarna kommer från IKEA och är inte ljuslyktor egentligen men jag tyckte att dem passade så bra till det.. Cupcaken kommer från Pennys House och den är bara för söt..




Mys på min gamla kökspis i köket.. ljusstakarna är jag så nöjd med i och med att dem är vita och slitna och det är så snyggt..tihi..

Min vita hästapolle i trä inköptes förra veckan på Village och den
står i mitt köksfönster ut mot altanen och ni ska veta att jag längtar efter att få sitta
där & mysa och äta grillat..suck vad länge dit!!


Nu ska jag åka in till stora staden och panta för det ramlar ut från boden här snart annars och jag tror att det var ca 1 år sen jag gjorde det sist, har nog och göra en stund i eftermiddag.. Hoppas att allt är bra med er därute, har beställt lite nya saker från Fridas Gård som kommer i slutet av veckan hoppas jag..

Ha de gott!
Kram Karro

15 kommentarer:

annaslantliv sa...

Dom har så mycket fint på Fridas Gård nu så man blir helt tokig när man går in där.

Jag vill oxå att man ska få sitta ute och äta snart... så härligt.

Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Kul med Fridas gård beställning! jag försöker hålla mig därifrån..fniss....beroende av en nätbutik kan man bli det????

Vad mycket fint du visar!

Hoppas att din onsdag varit skön! Här har jag hunnit med marknad och fika tillsammans med LÖnnergårds Anna, mys och läxor med barnen och en del fxande....

Ha dte så bra, kram!

Anonym sa...

fina bilder,,,

Mamma C sa...

Dom passede jättebra till ljuslyktor.
Mamma C

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Så fint arr du gjort på bordet.
Gillar IKEAS Arv serie.
Hoppas att komma dit på lördag, för lite shopping.

Roligt att du blev glad över cupcaken.

Pållen är sååå fin...vill ha sak!

Ha det gott//Pernilla

annaslantliv sa...

Tack för dina peppande ord, jag borde faktiskt se till att vinna denna strid. Det är långt kvar så om han bara bjuder till lite så går det kanon. hon är ju 1,5 år! Men ibland är det faktiskt stenåldern i Kyna...

Kram

Mitt Lantliv sa...

Så fina saker du köpt...
Angående nätbutiker är det köpstopp här. Ska ut på en schopping resa framöver så jag sparar alla pengar tills dess : )

Ha en skön helg, kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

~~*Ha en underbar helg*~~
KRAM PERNILLA

Unknown sa...

ÅÅh så mycket fint du visar!! Du är såå välkommen sååå...den 27:e. Ska bli kul att se dig igen! Ha en supermysig helg..kramar Malin

Millas hem sa...

Kul att hitta hit!
Fin blogg du har...fina dörrar du visar!
Kram camilla

faster atta sa...

IKEA har ju massvis med fint, och allt behöver ju inte användas till det avsedda.... Låt fantasin sätta gränserna... ti-hi.... Att ha de som ljuskoppar var ju jättefint!

Vita maränger sa...

Pant blir det så mycket av på så kort tid. Iallafall här hemma.
Fint det var att använda dessa skålar som ljuslyktor.
KRAM

Kannor och karaffer sa...

Vad avis jag blir på dig som har en riktig järnspis i köket - det är så fint. Vi har iallafall en i sommarstugan - så egentligen ska jag inte klaga.

Du har verkligen gjort fint hemma!

Ha det gott!
/Ann

Mitt Lantliv sa...

Jag ser fram emot ditt påskpynt!

Vore trevligt att ses en kväll, vi kan väl höras efter påsk och se en helg som passar...

Ha det gott, kram

Nina på Kyrktorpet sa...

Tack för titten!! jag kommer givetvis att pyssla vidare på "faster atta" men det blev liksom lite för mycket av det goda! Mitt nya projekt hemma är att klä in en smides ljuskrona i något. Tror du att lite spretigt björkris skulle funka eller kanske något grönt??