torsdag 20 mars 2008

Glad Påsk!Önskar er alla en skön och mysig Påsk med massa god mat och framförallt massa GODIS.
Har pysslat lite här hemma, men sen känns det som att påsken går över så fort så jag har inte plockat fram så mycket saker, men mysigt är det iallafall.. Vill upplysa er om att jag var och besökte Klockaregården´s butik i Onsdags och sååååååååå mycket fina saker dem hade fått in, butiken var verkligen välfylld och mer saker kommer att komma, åhhh jag skulle vilja ha allt i affären!

Ha en skön helg allihopa, ni är för snälla med alla era kommentarer, ni ska veta att det VÄRMER så mycket hos lilla mig, TACK!

Kram Kram!

13 kommentarer:

Unknown sa...

Låter härligt!! Måste åka dit en sväng..hi-hi...=) Själv kommer jag att sälja förutom smycken, div lättskickade saker från min butik!! Glad påsk vännen!! Ha det gott! kramar Malin

Malin - I min trädgård sa...

100 år senare svarar jag på din fråga om hur jag gjort bloggen(förlåt). Jag har fuskat och laddat ner en färdig mall från finalsense.com Mycket enkelt! Kul att du gillade den!

Vilket sött påskpynt du visar! Ja här är godiset en klar anledning till varför påsken uppskattas ;-).

Glad Påsk!

Anonym sa...

Glad Påsk!!!

Kramar från Sarah och Erik

Mitt Lantliv sa...

Detsamma till er...

Nej jag har inte tänkt att åka på träffen, vi har lite annat för oss den helgen, bla dop!
Hade varit jätte kul, kanske blir det en succè så det ordnas igen och då....

Kram

Anonym sa...

Ha en riktigt skön och fin helg.. och Glad Påsk på dig../Monica

faster atta sa...

Vilken underbar höna i nät du har! Går den att öppna och fylla med gotta?
Hoppas att du får en helt underbar påskhelg!

fyra vindar sa...

hej o go o gla påsk på dig!
va kul om du kan komma i helgen, vi får hoppas att vädret inte blir för hemskt bara!!
vägbeskrivning. väg 124 från ljungby mot liatorp. sväng höger i össjö mot s.ljunga. ca 5 km från s.ljunga kommer du till ivla. sväng vänster mot pjätteryd i t-vägskorsning. kör 5 km o sväng höger vid skylt yxnäs 2. 500 m o abrakradabra så ligger min lilla butik. från ljungby är d ca 2,5 mil. hoppas vi ses! kramar från sofia
tfn 070 - 26 46 186

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Japp, visst går den fort!!!
Men här kommer en liten åskhälsning i alla fall ju!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Vilka härliga bilder.
Härligt påskpynt.

Kram Pernilla

HemLängtan sa...

Kikade förbi... :) Så mycket mys du har! Har en höna jag med. Är kanske lite fantasilös så jag fyllde den med vita och bruna ägg, men det var ju mysigt med pytteägg och lite annat!(för det var det va? såg lite dåligt:)

Hoppas du mumsat gott godis nu då! Själv kan jag knapp tänka på godis mer! Det har ju blivit en del! Hihi. H. Jessica

Lönnergårds Anna sa...

Ååååå har du varit på Klockaregården, du sparade väl lite mys till bloggträffen ;-)

Visst går det fort med påsken, fjädrar fram och fjädrar ut i ett huj. Undrans om man kan tänkas veta vem du är eftersom vi kommer från samma smålänska skogar. Jag är uppvuxen i Tännö och gick i skola i Bor, fast du är ju mycket yngre än mej....men mina småsyskon kanske du känner.

Ha det så gott!

Kramar Anna

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att din helg varit mysig!!! Nu ligger alla anmälda i högerspalten hos mig!

Fina saker!!

Kramis!

My Lovely Things sa...

hej!!

trivsam blogg du har!!
Såg att vi ksulle på samma bloggträff!! passar på att komma in och säga hej!!
ha det gott..
kram anna