tisdag 25 mars 2008

Tävling..
Vill bara säga ett stort TACK till er alla 2000 personer som har besökt mig under snart 3 månader och det skulle jag vilja fira med en liten present till någon utav er där ute, det ända ni behöver göra är att kommentera detta inlägg senast Fredag 28/3 kl 12:00 för därefter så drar jag en vinnare och då får vi se vem som blir den lyckliga till denna lilla söta spegel i Shabby chic stil..

Här hemma har allt varit lugnt över påsken, bara det att det känns som om jag fortfarande är mätt. I lördags så åkte jag och en kompis på en liten shoppingturné, först var vi hos fyravindar och sedan bar det av till Hjortsberga blomsterbutik och sist men inte minst Öhr.. Var även i Moheda på loppisen i söndags och fyndade en del roliga saker, jag skulle kunna gå där väldigt länge men som sagt Henke var ju med så då fick jag ge mig efter en stund...tihi..

Ha en fortsatt goe vecka så hörs vi på fredag eftermidda!

En stor KRAM till er ALLA från Mig!

11 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så du har tjuvstartat i Moheda! hi hi....Va kul det ska bli att komma dit! Se upp här kommer 18 shoppinglgada tokar genom grindarna...fniss.....
Ha en skön kväll! Kram!

Anonym sa...

Superhärlig blogg! :)

Mitt Lantliv sa...

Hej!
Nu är vi hemma igen...A är piggare men inte som vanligt. Har egentligen inte fått veta mycket mer än att de tror han har lymfkötelsinflamation. De trodde först att han fått hjärnhinneinflamation, så det blev ambulans till Jkpg, ett par hemska timmar innan allt lugnade ner sig. Så nu ska vi vara hemma och vila så han blir frisk igen!
Tack för tanken, kram...

Hus och Rum Shop sa...

Hej,
Första gången jag besöker din blogg, men jag kommer tillbaka för den var såååå mysig. Nu måste jag bläddra vidare bland dina inlägg. Önskar att jag hade närmare till alla era mysiga butiker "där nere"

Annica

Solsjö - Under en vind sa...

Ha en bra tur till Unik, det var ett av de ställen där jag var igår...kom inte ut tomhänt förstås...

Ha en skön dag! Kram!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men du vilken söt spegel.Den skulle passa mig...hihiihi...hoppas på tur.

Visst är det härligt med loppisar, men det tar sin tid å då måste man vara själv...hihihihi..

Kram Pernilla

Anonym sa...

Hej Karro!!!

Tittar in här lite då och då och kikar på vad du hittar på!!!
Såg att du hittat till "min" älsklings blomsterbutik.....*ler*
Självklart vill jag också vara med i utlottningen!

Kram Sarah

Vita maränger sa...

jättesöt spegel.
Man kan ju alltid hålla tummarna för att spegeln hamnar i mitt hem:).
Ha en bra kväll.
KRAM

Unknown sa...

Den vill jag ju vinna!! hi-hi...Tack själv för ditt trevliga besök!! Du får komma hur ofta du vill =)...Ha en underbar helg..lev, njut å va gla! kramar Malin

annaslantliv sa...

Visst är det otroligt, att man börjar skriva för sig själv hemma och sen helt plötsligt är det folk som läser vad man skriver, och kommenterar, det är så roligt.

2 veckor kvar till stockholmsresan, jag SKA åka själv. Det är ju kvällarna som är värst så vi övar på nu. Jag går på promenad om kvällarna och det går riktigt bra. Blir väl på natten när hon vaknar som det kan bli liv men det får gå, dom överlever och är förhoppningsvis stärkta av erfarenheten!

vilken söt spegel, nu hoppas jag på tur så den får komma hem till mig!
Ha en skön helg

Kram Anna

faster atta sa...

Jag ahn lägga in en komentar innan 12.oo!!!! Vilken tur! Hoppas att du får en helt underbar helg!