fredag 28 mars 2008

Vinnaren är...
Ligger hemma i förkylning och idag fick jag ta ett besök på VC och inhalera för det hade satts på andningen och det är inte allt för roligt har knappt sovit en blund inatt men hoppas att det lugnar sig.. över till tävlingen.. vinnaren kommer längre ner...nyfikna?


Här har det skrivits lappar med siffror på och lagts i ett glas och skakat fram och tillbaka och sedan drog jag en liten lapp med siffra 8 och då blir vinnaren Vit lantlig själ ett stort Grattis till dig och tack för att du tittar hos mig! maila mig din adress så kommer paketet på posten till dig!!

En stor kram till er alla andra
därute från lilla mig!

6 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

GRATTIS !till vinnaren !


Ha en underbar helg!
Kram Pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

Stort grattis till vinnaren!! krya på dig och ha en skön helg! Kram!

Vita maränger sa...

Åh tack tack tack vad glad jag blir.
Ska genast skicka adressen.
Åhvad glad jag är. Hoppade högt av glädje.
Tack än en gång.
KRAM

Malin - I min trädgård sa...

Grattis Vit lantlig själ!

Men usch då! Låter ju jättejobbigt. Nätterna är verkligen värst. Men nu tror jag att det ska vända snart, det är iallfall inte värre idag.

Krya på dig!

Mitt Lantliv sa...

Inte kul att vara sjuk, hoppas du kryar på dig fort!

Grattis till Vit lantlig själ...

Kram

faster atta sa...

Grattis till vinnaren! Hoppas att du haft en underbar helg!