måndag 31 mars 2008



Mys och influensa.. Här hemma har det inte blivit så mycket bloggande över helgen har inte varit pigg på flera dagar men hoppas att det verkligen går över till helgen då jag ska ha mitt kalas..hmm...suck!! Men förra veckan var jag på en lien shoppingturné till underbara Unik hos Malin och jag och min kompis gick där nästan till stängning och jag rekomenderar er verkligen till att åka dit. Visar er lite saker som jag tycker är lite mysiga hemma nu och jag hoppas att jag blir piggare så jag kan besöka er lite med.. tihi..

Silver ljusstakarna och dem små värmeljusglasen är inköpta hos fyra vindar och ljuslyktan hos UNIK!..
Lite vårblommor inne piggar upp enormt mycket..
Det var allt från mig för denna gång, nu ska jag vila mig lite..
Syns och hörs i veckan!!
KRAMAR KARRO!!

15 kommentarer:

Mitt Lantliv sa...

Så fina saker.
Usch stackars dig, inte kul att vara sjuk. A mår bättre nu, det är skönt att ha fått tillbaka sitt lilla busfrö ; )

Kram

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Hejsan.
Vilken fin blogg du har, kul att du hittade till mig. Vacker bricka som du visar vackra saker på och trevligt med vårblommor det piggar upp. Krya på dig. Kram Annika

Grodmamman sa...

Jag tycker att det där fatet i luffarslöjd med hjärtan är så himla fint. Har du köpt det på Unik? Resten var också fint.
Kram

Hjärtans sa...

Hej! Vad kul att du hittade till mig! Ja, bloggande är verkligen beroende framkallande. Jag älskar att kika runt på allas vackra hem.
Ditt var ju superfint!
Vi köpte vårt hus för två år sedan men vi har bara renoverat så nu längtar man efter att få inreda och pyssla lite. Men än återstår en hel del renovering..kram jenny

Lina sa...

Åh vilka fina saker! Krya på dig!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Så fina saker du shoppat.....

KRYA på dig nu...vila mycke.
kram Pernilla

Sara sa...

Hejsan

Har hittat till din blogg, den är jättefin. Brickan var jättefin. Hoppas att du mår bättre nu.
Sara

annaslantliv sa...

Vilka fina saker, jag har inga bilder alls nu jag... bara en massa arg text... men det ska väl bli ändring.

Hoppas du mår bättre!

Kram Anna

fyra vindar sa...

hej o tack för reklamen! hihi! är så roligt att köpa vackra saker eller hur? malins lilla butik är ju för töt, o hon är ju ännu tötare! tkr så om de ljusburkarna som hon gjort o som du köpt.
ska bli så kul att ha öppet lite mer,blev så sugen när jag var hos malin, e så roligt att ha butik! försäljare från jeanne d´arc var hos mig i söndags så blev en hel del...hihi!så nu bara längtar jag på att ha öppet.
om du funderar på egen butik tkr jag att du ska börja, jag har ju ett annat jobb oxå, så d e faktiskt inte så svårt. man kan ju ta d i lite lugnare takt då. hoppas du öppnar en så man får ett nytt mysigt ställe att besöka! hoppas du mår bättre snart o att ditt kalas blir myspysigt förträffligt o alldeles underbart!!! hälsningar sofia

Vita maränger sa...

Hoppas ni kryar på er snart.
Zinkkrukan du visade på sista bilden fastnade jag skarp för.
Jättesnygg.
KRAM

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du mår bättre nu!!! Vilka fina saker du visar! Den där brickan följde med mig hem ifrån Malin då jag var där....

Ha det gott, kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Tack för dina rader! Bloggandet är inget evigt och att inläggen togs bort känns bättre...allt som visats ska inte "alla andra" se....Skälet till att jag valde en dold blogg från början är ju att jag bor i ett litet samhälle och alla dessa behöver inte se allt hos mig....Det ser tomt ut nu, men nya inlägg kommer....
Den nya sidan är ett av mina små projekt, vi får se vad den slutar i....
Lampan från Country house har jag beställt av Anna som driver butiken och jag har lärt känna via bloggen. Hon kommer med på träffen också!
Ha en mysig dag! Kram!

Lönnergårds Anna sa...

Härliga saker du inhandlat. Har oxå brickan och den kommer jag aldrig att tröttna på.

Måla på din vägg e du galen människa ;-)
Fast ja det låter ju lite spännande. Vi kan väl höras av. Min mejl hittar du på min sida.

Pst..du shoppade väl inte upp hela UNIK utan lämnade lite till träffen ;-))

Kram Anna

På min gatan i stan sa...

Hoppas du känner dig bättre nu!
Vackra blommor! Inget piggar upp om sånna.

Kram Martina

Anonym sa...

åhhh va fina grejer! =)
krya på dig vännen
kraaaam