onsdag 6 februari 2008

MiN Blogghörna..

Nu är mitt Data och Pysselrum färdigt.. så skönt.. Skrivbordet har jag fått av min Mamma som jag sedan målade vitt, Nu ser ni vad jag satte min klocka.. Skönt att kunna ha ett rum som man både kan pyssla och blogga i lugn och ro..Hihi..



En liten närbild på handtagen som jag köpte hos Frida´s Gård...



Ville bara visa er dessa små söta skor som min sambo hade som liten och sprang runt i, man blir ju inte annat en nostalgisk när man titta på dessa skor..=)

Ha de gott allesammans..Kram!

3 kommentarer:

Mitt Lantliv sa...

Hej!
Jag har köpt tyget på Jonics Textil. Kommer inte ihåg webb adressen men sök på googel så hittar du den.
Monogrammen kommer från Stoff & Stil, så dom harjag inte sytt själv men önskar att jag kunnat *ler*

Ha det gott, kram

Solsjö - Under en vind sa...

Så fin och mysig hörna!!! Vackert skrivbord!Klart att klockan passade bra där! Ha det gott, kram!

Anonym sa...

Kul att du vill vara med i min utlottning.Vilket fint skrivbord du fixat till, gillar såna skophandtag.karm Katta