tisdag 5 februari 2008

Fettisdagen..hmm..!

Hade inte riktigt fattat att det var Semledagen idag, men som tur var så hann jag till affären innan alla tog slut, det var faktiskt inte dem sista..hihi.. Att dessa semlor kan var sååå underbart goda och såå vackra att titta på!!..*ler*

Blev sååå avundsjuk.. på Under en vind för hennes sååå fina klocka från Fridas Gård att jag bara var tvungen att skicka efter den jag med...hihi.. men den hade liksom redan fått sin plats ovanför skrivbordet på kontoret... hihi... sambon här hemma bara skakade på huvudet och undrade varför det skulle vara en klocka där med och svaret var enkelt.. jag ville bara ha den..


Ha de gott allihopa så ska jag snart visa er mitt första vårtecken här hemma..

Kramar

5 kommentarer:

Mitt Lantliv sa...

Kom på för sent igår att det var fettisdagen, så vi blev utan. Kanske går köpa idag oxå *ler*

Klockan är jätte söt, förstår att du var TVUNGEN att ha den, hihi.

Kram S

Handplockat sa...

mums vilken bild på semlorna

ha en bra onsdag

Unknown sa...

Varför ska det alltid vara så att karlarna inte förstår våra behov hi.hi...? Ser att du fick tag på semlor =) yuammi...yuammi
Kram och ha en trevlig vecka! /Malin

Hanna sa...

Man kan inte få för många semlor i varje fall =) Förstår att du var tvungen att klpa en sådan klocka..de är så himla charmiga. Och man måste ju absolut veta vad klockan är hela tiden och ju fler klockor desto bättre.
Ha de gott
kram kram

Solsjö - Under en vind sa...

Va kul att jag inspirerade dig till klockan! Jag gillar den så mycket, den är liten och lättplacerad!
Tyvärr är jag dock ingen älskare av semlor, emn de är fina att titta på....*ler*....

Ha det bäst, kram!