lördag 9 februari 2008

Helgen är räddad..




Eller hur ska man säga, jag jobbar hela helgen och ibland är man bara inte riktigt sugen på det. Men det får man bara ta, hade hellre varit hemma och fixat och donat.. Hihi.. Idag har jag iallafall målat taket i hallen så nu ska det bra målas två ggr till=)... Ikväll ska vi till mina föräldrar och hälsa på, min syster från Uppsala är hemma... roligt roligt.. här ser ni min lilla stuga på gården som jag drömmer om att få öppna en liten affär i.


Ha en skön Helg Allihopa så synes vi..

♥Kram♥

17 kommentarer:

Det lantliga hemmet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jes/Vita villa vila sa...

Kikar in & säger hej :D

Vad roligt att hitta en ny fin blogg att besöka!
Kommer gärna tillbaka!

Kram Jes

Vårt lilla hem sa...

Ooo måla tak är inget vidare, men det blir fint när det väl är klart! :)

Va fint du har det in ditt fönster!
Såg att du köpt en vit orkidée. Jag köpte också en sån härom dan, hoppas det lever läääänge :)

Tack för så rar kommentar, blir så glad :)

Hoppas du har det bra på jobbet, även omdet inte alltid är så roligt att jobba helg!

Kraam, Jenny

Solsjö - Under en vind sa...

LÅter mysigt med butik på gården!!

Hoppas att helgen varit bra trots jobbandet!

Kram!

www.nestorforlag.se sa...

har också en dröm om att ha min butik på gården, måste bara hitta mig ett hus först!

Mitt Lantliv sa...

Hej
Hoppas du överlevde helgen fast du var tvungen att jobba *ler*
Här har det varit full aktivitet men målning av garaget med hjälp av mina syskon som är här...

Ha de gott, kram

fyra vindar sa...

en liten butik på gården e ju aldrig fel, e så roligt. tycker absolut du ska prova så får man ju ett nytt litet mysigt resmål att besöka! tjing/miss sophie

Anonym sa...

oj tack för den fina komplimangen om mina smycken! =)

du har en jättefin blogg till att börja med och ett sånt fint fönster ska jag också ha när jag blir stor *fniss*

kram

annaslantliv sa...

helg jobb är aldrig kul...

fint i fönstret som sagt!

Unknown sa...

Hej hopp! Den butiken ser jag fram emot att besöka!! =) Lycka till på jobbet och tack för hälsningen.... Ha en underbar dag! kramar Malin

Vita maränger sa...

Hej!
Har varit inne på olika bloggar och sett att vissa har ett sidelement där det visar hur många besökare man har och hurmånga som är online.
Hur gör ni för att detta ska synas?
En vit själ som undrar bara.
Jättefin sida du har. Måste lägga dig på minnet.
Ha det bra.

Vita maränger sa...

Tack för hjälpen.
Jag hoppas att jag gjorde rätt nu så det börjar räkna på.

Ha en trevlig alla hjärtans dag du med.

Mitt Lantliv sa...

Hej : )
Nej då det är inte så farligt...
Jag har haft lite otur bara! ; )
Vi mår bra annars, ni med hoppas jag?

Vita maränger sa...

Hej igen!
Nu har jag fått dit min räknare men den står på noll fast det är besökare på min sida. Vad har jag gjort för fel eller glömmt att göra när den inte räknar.

Hoppas du kan hjälpa mig.
Ha det bra.

Skatan sa...

Låter spännande med affär på gården! Ja du, det vore någonting det... : )

Trevlig kväll!

/Okänd Skata

Hanna sa...

vilken härlig liten stuga man kan ana..och vilket fin blogghörna. skrivbordet är kanon läckert.
Ha de gott
kram kram

Solsjö - Under en vind sa...

Tittar in och önskar dig en riktigt mysig Alla hjärtans dag! Kram!