söndag 20 januari 2008

Vardagsrummet!!

Äntligen så visar jag er mitt vardagsrum med den nya soffan, har jobbat och sedan har vi som vanligt blivit utan ström i det här blåsvädret så allting går inte alltid som man vill, man behöver ju liksom ström till datorn..hrm!! Sen vill man ju gärna kolla in alla era andras bloggar och jag blir så inspirerad utav er allihopa!





Det är så skönt att ligga i liggdelen i soffan och bara ta det lugnt men det får jag vänta med tills på Tisdag när jag är ledig..suck! Ser ni ljussnurran i hörnet den ska komma upp bakom matsalsgruppen på fondväggen men som ni vet så tar det ibland lite tid för den andre hälften i huset..*ler*..




Dessa kuddar har jag i soffan och jag är jätte nöjd med dem, den blommiga köpte jag på tradera, den vita med monogram på Fridas Gård som är min favvobutik på nätet och den vita kudden med virkad spets är inhandlad på IKEA. Jag sprang bara på dem en gång när jag var där och jag kunde inte bara slita mig från dem..





Tulpanerna fick jag av Mitt Lantliv och S när dem var och hälsade på mig i Fredags för att kolla hur jag hade det och hur det gick med vårat hallprojekt som är i fullgång..




Sist men inte minst så visar jag er en liten sak som jag har på mitt köksbord, en kopp från Rusta för 5 kr och lite hjärtan på tråd kan bli till av att man gör så lite av några saker.
Ha en fortsatt trevlig helg, jag ska visa er er något framåt veckan som jag har kollat in länge, som bara kom en dag i veckan, bara så där...Nyfikna?!

Kramar Karro

3 kommentarer:

fyra vindar sa...

hallå där! kul att du kikade in hos mig...på så vis hitta jag ju dig. :) är ju ny i blogvärlden men å va kul d e! så,så kul att kika runt på alla mysiga bloggar!
min butik ligger 2,5 mil utanför ljungby. du är varmt välkommen. öppet nästa gång till påsk.
ha d lovely/kram sofia

ps. urskön soffa, vill oxå ha en med schäslong!!!ds :)

fyra vindar sa...

hej igen ;) visst får du länka...kul! tkr mig kunna skymta lite ting från butik unik...tkr att trakterna kring tånnö/värnamo verkar vara värsta pysselmeckat. var på tånnö julmarknad o ställde ut med två vänner. alla utställare hade så fina saker o helt olik ngn annan julmarknad jag varit på.
/sofia

Anonym sa...

åååh soffan blev toppenbra!