torsdag 17 januari 2008

♥Jag blir sååå glad!!♥

Kolla vad jag har fått av Faster Atta, så snäll du är och TACK så mycket ingen än jag är gladare!!!!


Annars är det lugnt här hemma idag. Har tänkt att måla lite och pyssla lite kanske. Våran soffa har kommit idag med och jag blev sååååå nöjd med den. Skönt att kunna sitta lite mer riktigt nu, vi har bara haft två fåtöljer innan för vi sålde våran gamla soffa för 2 månader sedan... Imorgon får jag besök utav Mitt Lantliv och lille A och några mer vänner. Tycker alltid det är lika roligt när vännerna kommer hem.. Ha en fortsatt skön Torsdag så kommer det snart bilder på vardagsrummet!!!
Kramar från mig!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Den är du värd tycker jag!
Du behöver inte göra dig nått besvär för oss, men vi ringer innan...Krams Sophie

Stina sa...

Kika in till mig, du gumman.;-)
Jag behöver din adress.;-)

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till din award!!! Hoppas att ni får en mysig dag imrogon!!! Kram!

Hanna sa...

Grattis grattis....det ska bli kul att se nya soffan. När vi sålde våran gamla soffa och fotölj så var vi också utan i två månader...man tror man ska bli tokig bortskämd som man är =)
Ha de bra
kram

faster atta sa...

Härligt med vänner på besök!!! Hoppas att ni får det underbart!

Mitt Lantliv sa...

Tack för idag, det var roligt. Måste vi göra om...
Och ni har det så mysigt, hoppas gubben din sätter upp din nya fina tallrikshylla i helgen. Jag är såååå avis på dig ;-)
Kram

faster atta sa...

Den var inte alls svår att göra, gick relativt fort oxå, hon var ju nästan färdigklädd när hon kom ur symaskinen... ti-hi....

Anonym sa...

men vad jag är nyfiken på soffan! den måste du blogga SNART!!! ;-)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis till din AWARD !Den är du väl värd!
Så fint du gjort.Jättefina påsar.
Kram Pernilla