måndag 21 januari 2008

...Tröstpris!!...


Idag kom tröstpriset efter att jag hade gissat fel i en tävling som bloggen hemmapålandet hade
jag blev glatt överraskad för det, jag som aldrig har haft tur med spel eller tävlingar. Det var en jätte fin påse med massa lavandel i som luktar sååå gott. Nu har jag jobbat färdigt helgen, skönt! Ska använda min lediga dag imorgon till att pyssla..*ler*..och bara ta de lilla lugna!

Skulle vilja veta mera av er vad ni är intresserade av att se på i min blogg eller rent av en liten tävling kanske??! Fundera nu alla som besöker mig och skriv då gärna en liten kommentar!!

Ha en skön kväll Kramar och pussar till er ALLA!!

7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Man vill självklart se så mycket av hemmet som möjligt!!!

Vilket fint pris! Kram!

Hanna sa...

Vilket fint pris. Vad fint du ha det. Det är så himla kul att se hur andra bor och hur de inreder. Det är ju så himla personligt.
Ha de gott

annaslantliv sa...

Kul med ett pris! Allt man vinner är toppen, man blir så lycklig över att man faktiskt vunnit något för en gångs skull, även om det är et tröstpris... Och är det sen ett så fint pris så är det ju ännu bättre...

Kram

Mitt Lantliv sa...

Du har sån tur...avis ;-)
Jag vill se saker du köpt, gjort/pysslat och lite roliga-smarta ideér för ett mysigt och ombonat hem. Vilket du ifs redan har...
Kram

Unknown sa...

Lyllos dig va sööööt! Grattis! Ni är sååå välkomna så..har köpt in en massa fint!!!=) Ha det bäst! ps. det var då för väl att inte bara fia var söt, ha-ha.(utkonkurerad av en gris)=)
kramar Malin

Malin - I min trädgård sa...

Självklart fick du länka till mig - det är ju en ära! Tack så mycket.

Jag tycker du ska blogga på i samma anda som du har gjort hittills. Det är så roligt att se hur andra har det i sina hem, tycker jag. Fortsätt så!

fyra vindar sa...

så skulle d alltid vara...att man får pris för att svara fel...för d gör man ju nästan jämt. jättesöt påse. säger som d andra, alltid kul att se hur andra fixar o donar, varje hem e ju unikt. ha d lovely! /sofia