söndag 27 januari 2008

Solen skiner himmeln är blå..

När man vaknade upp idag på morgonen sååå sken solen och allting blir ju sååå mycket bättre och lättare när solen är framme. Här hemma på gården har det renoverats i helgen för fullt, men det har också blivit en hel del shoppande i mellan också..hihi..vilket man också måste göra ibland bara..


Hjärtat är inköpt på Hemtex för 70 Kr och sedan planterade jag hjärtan på tråd i, solen lyser såå fint utanför med..


Denna underbara kudde kunde jag inte bara stå emot, den sa hela tiden i affären..ta med mig hem snälla...hihi..



Denna underbara serie kommer från sia och jag har detta på mitt Tv-rumsbord sååå fint när även krukan kom dit..


En liten närmare titt..



Längtar såååå till våren när man kan sitta här i syrenbersån och njuta av solen och hålla något kallt i handen..Hihi.. Vår Border Collie Wilda fick vara med på ett hörn, är hon inte söt?!

Nu får jag nog återvända till att hjälpa min sambo med renoveringen.. Att detta bloggandet kunde bli så beroende framkallande trodde jag inte när jag började och att jag sedan har haft över 300 besökare på 1 ½ vecka är också JÄTTE roligt, vilket är väldigt mycket för min del..


Tack alla som har kickat in här och för alla goa kommentarer...

Kramar Karro

13 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det härligt med solljuset, njuter av det här idag också!!! Tog en skön promenad innan!

Så fina saker du köpt! Jag förgyldle också dagen med lite shopping igår....även jag var på hemtex...

Ha en fortsatt skön söndag! Kram!

Sophie sa...

Vilka fina inköp du har gjort!

Den kudden har jag oxå tittat på, den är jätte fin. Tyvärr följde den inte med hem, men jag ångrar mig lite nu, när jag såg din :)

Ha det bra/ Wilmas vind

Anonym sa...

njuter också av solen idag (minns nästan inte hur det känns att bli bländad *skratt*

fina inköp, gillar hjärtat! =)

fyra vindar sa...

vilka fina små ting du införskaffat! känns långt borta....men snart är d syrénbersådags! jippiehej!!
ha d lovely/sofia

Anonym sa...

väntar med sverker till morran, nä skämt å sido! jag kommer att ringa ett par gånger i morgon fm, och ska samtidigt ringa reklamationsnämnden och fråga vad som gäller!

sur som ättika är jag ;-)

annaslantliv sa...

Ja det här bloggandet är en riktig tidstjuv... man hittar bara fler och fler att lägga till sin lista dessutom.

Hanna sa...

Vilka fina saker och bilder...men Wilda va nog ändå sötast. Alltid härligt med lite shopping du....lite för hrligt ibland =)
Ha de gott
kram

Magdalena Martin sa...

Hej Karro!

Va kul att du hittat till min blogg :-D Självklart får du länka till mig! Då blir man ju bara glad :)
och visst får du skriva att det öppnar en ny e-butik, men exakt datum i mars är inte klart än!
Håller med dom andra om den jättefina kudden :)

Kram på dig
Goa hälsningar
Magdalena

Mitt Lantliv sa...

Hej och tack själva för senast!
Så fint hjärtat i fönstret är, tittade på den oxå men kom inte på var jag skulle hänga den...
Kommer gärna och dricker nått kallt i din berså, hihi..
Kram kram

faster atta sa...

Underbart zink från sia!!! Har fatet, men vill ha resten oxå....

Unknown sa...

Ja solen gör susen!! Har pysslat en hel del själv hi-hi.. Vilka fina saker du har köpt...kudden är helt ljuvlig. Var hittade du den??
kramar Malin

me and alice sa...

Go`morron!
Här i Dalarna ser det ut att bli sol i dag också. Hoppas det!
Fina saker du köpt. Tänk att man blir så glad av lite shopping. Kudden var härlig! Du har en mysig blogg!
Kram Susanne

Unknown sa...

Ska försöka hi-hi...i bland kan det bli för mycket av det goda!! =) Formarna har jag tyvärr inte beställt...hade samma problem som du...gick inte att skriva in adressen! Men om du lyckas så får du gärna beställa till mig. Ha en underbar vecka! kramar Malin