måndag 22 september 2008

Jag är tillbaka..
Hej på er alla igen! Hoppas att ni alla är lika utvilade som jag är efter sommaren... Nu har jag vilat ut mig efter ett väldigt långt uppehåll, men ni ska veta att det har varit skönt att inte känna pressen på sig att man måste blogga flera ggr/vecka.. Sommaren gick i rasande fart med semestern.. Vilka butiker jag har besökt och jag har fått lite ny inspriation till att göra en massa saker nu när höstmökret börja närma sig.. Tänk vad mysigt att få sitta framför brasan och tända en massa ljus med en kopp te...♥


Levande Hem i Ystad är verkligen en butik att besöka, när vi var i Ystad så hamnade
vi mitt i inspelningen av dem nya wallander filmerna, roligt att se men vilken tid det
tog för en ända scen...tihi..
En liten hemlighet som jag har gått och burit på ett tag är att familjen ska bli tre den 14/3-09
Kram på er!

12 kommentarer:

Änglahem sa...

Grattis!! vad roligt med en liten!!
Det är inte det lättaste att hålla tyst med, man vill ju helst bara jubla ut nyheten! Det är ju det största vi får vara med om!

hihi...kom ni med på Wallanderfilmen?...

Ha det så gott!
Kram, Ulrika

Viola sa...

Hej Karro, bloggar mycket med nostalgi och romantik, hittade dig hos henne, blev nyfiken förstås för du var en ny blogg för mig, när jag läser ditt inlägg känner jag ju igen affären och börjar läsa, blir lite fnissig, har skrivit om den i mitt senaste inlägg där jag handlade en rar burk, tänkte visa bilder senare om Ystad och skriva om Inspelningen vi hamnade i, fniss, vi var alltså där ungefär samtidigt. Ha det gott idag, kram VIOLA

Anonym sa...

Grattis till den växande magen. Jag har misstänkt detta sedan du i facebook, skrivit små "ledtrådar" som man kan koppla till att du är gravid ;-)
Lycka till!

kram Pamela

annaslantliv sa...

Hej! Vad kul att du är tillbaka! Och ett jättestort GRATTIS till pyret!!

Kramar Anna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !!

gratulerar till familjelyckan....så spännande!!

Wallanerfilmerna älskar jag.en av dom som Lassgård är med i är inspelade i min lilla hemort...GRÄSTORP.Bodde precis vid torget när dom spelade in....första parkett.Vet precis hur seg det kan vara att ta en scen.

Kram Nilla

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hej!
Ny besökare som önskar er jättegrattis till tillökningen!
Vad spännande! :D
Vilken fin blogg du har, kommer hit igen!
/Jeanette

LOPPISLIV sa...

Hej Karro! Och välkommen tillbaka. Och ett stort GRATTIS till den härliga nyheten..Ohh så roligt för er. Tackar för tipset ang affären, den ska jag lägga på minnet. Om somrarna är vi neråt då ska jag dit minsann. Ha det gott. Kram Paula

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej och välkommen tillbaka!

Och vilken härlig hemlis - GRATTIS!

Ha en skön kväll
Kram Viveka

Madicken sa...

Hejsan!
Jag ser att du också är från de Småländska skogarna, vad kul! Jag läste någonstanns att ni brukar ha bloggträffar! Jag hänger gärna med nästa gång...för jag bor väldigt nära Småland... ca 3 km... men i Skåne! Är ofta i Växjö!!

Kram!

Lena sa...

Hej!
Grattis till att ni ska bli tre!
Vilken fin blogg du har! Jag har lagt till dej på min nya blogg.
Välkommen in, jag kommer att följa din!
Hälsningar Lena!

MiaMaria sa...

Hej!

Och grattis till den lilla.....

Kul att du tittar in och bjuder på mormorskängan....

Hoppas att din helg varit bra!

MiaMaria

Anonym sa...

Hej. Första gången på din fina sida. Grattis till den växande bebisen. Har själv en underbar dotter på 9 år som är född den 14 mars. Kram o lycka till! / Helen