måndag 23 juni 2008

Att något så litet kan göra en lycklig!

En handfull näve med jordgubbar från det egna landet, plockade jag en kväll efter jobbet! Mer kommer vill jag lova. Hoppas helgen har varit bra för er alla!

Nu tar jag en paus från bloggen. Men man vet aldrig när jag återkommer, kanske imorgon eller nästa vecka. Känns som om jag behöver fylla på med ny inspiration! Men hos er kommer jag att kika in hos emellanåt iallafall, alltid kul att veta vad ni hittar på.


Ha de gott allesammans!

Ett stort TACK för alla goa kommentarer

♥Kramar Karro♥

10 kommentarer:

annaslantliv sa...

Jag vårdar mina plantor ömt, inte... men hoppas att jag får några gubbar ändå!

Ta du en välbehövlig paus, det kan man behöva.

Må så gott!

Kram Anna

fyra vindar sa...

mmm va gott me hemmagubbar!
ska försöka lägga ut öppettiderna på bloggen snart. annars har jag väl tänkt att hålla helgerna öppna.
säkrast kl 14-18.

ha d lovely o trivsam sommar
/miss sophie

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Mums med egenodlade gubbar.

ha nu en trevlig semester!på återseende!

kram nilla

Unknown sa...

Hej Hopp!!

Har öppet hela juni ut..torsdagar och lördagar...Hjärtligt välkommen!! Ha det så mysigt och gott själv! kramar Malin

Vit Spets sa...

Ibland behövs en paus...för att hämta ny inspiration...
Kramis
//Siv

Marie sa...

Hej Karro!

Vad gott det ser ut med jordgubbarna! Extra gott när de kommer från egna landet!

Jag mailar över en lista på butiker i Danmark som jag brukar besöka.

Ha en skön bloggpaus!
Kram Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilken lycka, egna gubbar!!! Tack för rar kommentar. Mari.

LOPPISLIV sa...

Hej Karro! Bara jag som kikar in här och vill önska dig en härlig sommar. Kraam Paula

A home far away sa...

Svenska jordgubbar, ja det finns inga godare än det, här i Singapore kommer de från Australien och de smakar knappt nåt alls!

Ha en fin bloggpaus!

Kram Gunilla i Singapore

Evas Paradis sa...

Hej Karro

Hoppas du ätit många gubbar under sommaren.

Jag tog också en paus under sommaren, men nu börjar det klia i blogg.fingrarna ;-)

Kram Eva