fredag 6 juni 2008

Utmaning.. Smultron i landet...


Fem frågor om mig...
Utmaning från Anna

1. Vad gjorde du för tio år sedan?

hmm, måste tänka men nu minns jag.. Jag bodde hemma hos mamma och jag gick i 8.an. Kändes som om man var Jätte stor och skulle revoltera från hemmet! Annars så lekte livet med kompisar och annat. Spelade basket på fritiden och innebandy ibland när andan föll på..

2. Vilka fem saker finns på att-göra-listan idag?

Tvätta, laga mat, SOLA, Klippa gräskanterna och börja jobba vid 16:30

3. Vad gillar du för godis?

Alla sorter som finns höll jag på att säga, men en klar favorit är ju lakris och en och annan nötblandningen med russin och torkad frukt..mmm

4. Vad skulle du göra om du blev miljardär?

Först skulle jag betala av lånet på gården, köpa en massa inredningssaker och möbler! Köpa en ny traktor till min sambo, skänka lite pengar till välgörande ändamål, och så skulle jag ge lite till mina närmaste sen är nog pengarna slut..tihi.. det finns så himla mycket man skulle vilja göra med pengar!

5. Vilka städer har du bott i?

Växjö, Född i Ingelstad( är kanske ingen stad) och nu bor jag i Rydaholm eller rättare sagt 7 km utanför på landet..



Sitter nog här en stund innan jag börjar att jobba idag..suck..

Önskar en skön helg i solen, själv jobbar jag hela helgen!

Kramar Karro

4 kommentarer:

annaslantliv sa...

Vad kul läsning det här är! Tänk att du gick i 8an då, haha. Ruskigt va.
Hoppas du blir nöjd med din vinst, ska posta den imorgon så du har den nog på måndag.
Kramar från en svettig Anna...

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

så rolig läsning..har själv gjort utmaningen oxå.Roligt när man får tänka till lite...hihihi...

underbar bild!Ser härligt lantligt ut.
Kram nilla

faster atta sa...

Tack för lite rolig läsning, alltid kul med lite mer information om sina bloggvänner! Hade du en bra helg på jobbet?

Malin - I min trädgård sa...

Vad roligt att läsa loch lära känna dig lite mer!

Blås inte bort!