måndag 16 juni 2008

En ny vecka..På köksbordet just nu..

Underbart zinkbord fick jag av min svärmor, bra förvaring köpte jag hos Malin..
Underbara fat med texten Lycka och Kärlek, kunde inte bara motstå dessa!
Tänk vad tiden går fort är man har roligt brukar dem ju säga..! jag hinner inte med ibland och det är så mycket som man vill få gjort men som läggs åt sidan, eller hur är det för er andra där ute! Tänk att det snart är Midsommarafton och vädret ser inte ut att bli så himla bra för oss här i Småland!..som vanligt! Men jag ska inte klaga för snart är det ju semester och då kommer solen. Mina målarprojekt är i full gång och en massa andra projekt är på G får se hur mycket jag hinner med.. Till helgen firar vi Midsommar med kompisarna och på Söndag blir det kalas hos Mitt syskonbarn Tilde som fyller 2 år!..Hej o Hå!
Önskar er sköna dagar med hopp om att solen visar sig!
♥Kramar Karro♥

9 kommentarer:

annaslantliv sa...

Ja tänk vad det rusar på, för min del innebär det att det snart bara är 2 månader kvar tills jag ska till jobbet igen, nu är det nedräkning. 2 år har jag varit hemma, oj vad fort det gått.

Vilka härlliga fat det var! Förstår att de fick följa med hem.

Midsommar blir nog regnig här med, brukar den bli, fast det brukar alltid spricka upp på kvällen ett tag, just när vi är vid stången. Men man fryser ju alltid som en hund...

Kram Anna

Sofie sa...

Vilket fint zinkbord! Vilken snäll svärmor du har :)

Asken för förvaring var också jättefin!

Kramar, Sofie

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej!vilken fin blogg du har med många vaackra saker att titta på. Hoppas din midsommarvecka blir bra. kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hopp...ja tiden fullkommligt RUSAR...fattar inte att man inte kan bromsa den lite.

underbara saker du köpt å fått.zinkbordet har jag tittat på så många ggr, har ingen plats än...men man kan ju alltid spara det tills övervåningen är klar...hihihi...rart av svärmor.
Förstår att du inte kunde motstå faten...lovely!
Lådan från malin vill jag oxå ha....

Kram Nilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp!

Önskar dig & de dina en underbar midsommar.med mycke sol& glada skratt !

Ta hand om varandra!

Kram Nilla

Unknown sa...

Ville bara önska Dig en riktigt härlig midsommar!

Kramisar Jeanette

Vit Spets sa...

Midsommar! Hägnan blir det för oss med picknick i gräset och traditionellt resning av midsommarstången - här blandas folk från hela kommunen - hoppas på sol och värme...
Jag ser att du införskaffat en sådan låda från Malin - vill oxå ha!!! tycker ändå att 499:- är lite dyrt för en låda! men, men jag funderar lite till...snäll svärmor du har som inhandlade zinkbordet :)
Kramis
//Siv

annaslantliv sa...

Hej!

Hoppas du får en skön midsommar med vackert väder och god mat!

Kram Anna

Solsjö - Under en vind sa...

Önskar dig en skön midsommarhelg! Kram!