söndag 13 januari 2008

Nu händer det grejer hemma!!

Nu i dagarna så har julen dansat ut och alla saker till hallen är inhandlade och jag är riktigt sugen på att börja med den nu. Ibland är man inte alltid så sugen på att renovera men jag har riktigt längtat efter detta. Övertygade sambon idag att vi skulle åka till Storstan och handla..*ler* Ni vet ju själva hur det är att få med dem.. Har hunnit med att pyssla lite i helgen med. I lördags så var jag med mitt syskonbarn Lucas och min bästa vän med hennes sambos syskonbarn i Växjö på Aqua Mera och badade hela lördagen, helt slut var man sen på kvällen, men roligt hade vi iallafall.
Hur känner ni inför alla projekt och renoverningar som ni har framför er.?


Min byrå i köket...



Dessa tygpåsar med spets runt har jag sytt till dessa korgar som ska vara på toaletten med massa bra saker i



Här är hallens material och lite andra saker som behövs, ska visa er mer bilder senare..



Detta välkomnar mig och min sambo när man kommer upp för trappan till övervåningen, skulle bara vara någon som tänder ljuset åt en också..

Gillar dessa krukor jätte mycket så lite murgröna och snödroppar tyckte jag passade jätte fint, får en att längta ännu mera till våren..

Ha en skön Söndag kväll!!

Kramar

Inga kommentarer: