måndag 14 januari 2008

Jag har blivit utmanad..

Utav Lönnergårdsanna och jag ska försöka skriva 7 sanningar om mig själv
vilket inte är det lättaste..

1.
är en person som vill ha allting färdigt på en gång, helst skulle det varit färdigt igår*ler*,
men man har ju sin käresta hemma som också ska vara med på ett hörn
av renoveringen.

2.
har blivit pyssligare på senare dar och har funnit mitt stora intresse i livet när det
gäller inredning..

3.
är väldigt glad i godis och annat sött så håll i era godisskålar med lakrist i för det
försvinner väldigt fort om jag får tag i det..

4.
är en person som alltid säger vad jag tycker och tänker vad det gäller både
positivt och negativt och ni vet ju själva hur det är..

5.
vill ha ordning och reda runt omkring mig, springer med dammsugaren efter sambon när
han sågar eller slipar inne för vem vill lägga sig i sängen eller sitta i soffan med
slipdamm också...

6.
älskar att umgås med mina bästa vänner som delar det stora inresset INREDNING
Tack för att ni alltid följer med mig på mina galna upptåg..

7.
sist men inte minst så är jag en väldigt glad person som gillar nya utmaningar och har
alltid lätt till skrattet. har aldrig haft tråkigt i mitt liv..ett gott skratt förlänger livet!!

Hoppas att ni blir nöjda med dessa sju sanningar om mig,
tanken är väl att man ska utmana 7 nya men det känns som alla redan har
gjort detta men en kan jag i allafall utmana!
Mitt Lantliv
Ha en fortsatt skön måndag, nu ska jag fortsätta med att måla!

Kramar Karro

7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Roligt att läsa om dina sju sanningar!! tror att vi alla har både bra och en del tokiga sidor! Och i många saker kan många av oss vara lika! Vi befinenr ju oss i den här bloggävrlden av ett skäl allihopa!
Hoppas att det går bra med målandet! Kram!

Mitt Lantliv sa...

Utmaning...ja tackar :-)
Ska försöka knåpa ihop nått!
Är du hemma imon. ska av ut till Sarah då. Vi kanske kunde kika förbi isf?
Kram...

me and alice sa...

Tjingeling!
Önskar jag kunde hjälpa dig med räknaren. Vet inte själv hur man gör. Jag fick nämligen hjälp av min proffsiga goa vän Helena. För mig är det rena rama grekiskan. Hoppas det löser sig. För det är så kul att se hur många besökare man har. Vet bara att det var på en sida som heter susnet. Där får man en kod av något slag man ska klistra in...
Kram Susanne

me and alice sa...

Kul föresten att höra dina 7 sanningar...
Fin blogg!
Kram igen

me and alice sa...

Fint att det löste sig...
kram Susanne

Unknown sa...

Alltid lika spännande att höra!! =) Formarna hittade jag på www.soinspired.com Lycka till! Ska verkligen bli kul att åka på mässa till herlgen. Ska kolla runt åt dig med hi-hi..kramar Malin

Mitt Lantliv sa...

Hej, det blev ingen resa söderut idag. A är fortf lite krasslig. Men ev på fredag. Hur har du det då?
Ser att du fått in antal besökare, vill oxå ha...help me...
Kram!