söndag 10 maj 2009


Livet blir inte alltid som man tänkt sig..

Hej på er alla.. Ett väldigt bra tag sedan jag bloggade, närmare bestämt 4 månader sedan och jag har inte heller besökt er. Har inte haft ork eller någon större lust heller..



Vårat liv blev verkligen inte det som vi hade tänkt oss, vi skulle ju ha blivit 3 under våren, men våran lille son Alfred lämnade oss alldeles för tidigt. Han fick aldrig uppleva jordelivet. Men han finns nu istället i våra tankar och han kommer alltid att ha en speciell plats i våra hjärtan. Han är nu istället hos dem andra änglabarnen och han har nog fullt upp med att hoppa på alla dem mjuka molnen och sitta och vifta med sina små ben och springa i det alldeles mjuka gräset och äta en massa glass..

Men nu är det nya små krafter vi måste ta jag och min älskade sambo Henke..
Vi har tagit ett par steg framåt men några återstår..
Bloggar när orken och lusten faller på. På återseende!

Att man kan älska någon så ofantligt mycket?




♥Många Kramar Karro♥

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sorg...kan ej förstå hur ont det måste göra...gråter med dig...kram / Pitebo

Emilie och Hampus sa...

Massor av kramar till dig och Henke!

Maribella sa...

Puss och kram, tänker och känner med er!!

Villa Solgården sa...

Jag vet precis vad du går igenom.... Tiden läker inte alla sår, men tiden hjälper till.

Unknown sa...

En tid sen jag besökte dig.
Kan inte finna orden som kan trösta.
Vill bara att du skall veta att jag och många andra i bloggvärlden tänker på dig din sambo och ert änglabarn.

Önskar att Du kan finna någon form av tröst tillsammans med din älskade.

Varma kramar Jeanette

Sussi sa...

Första gången jag besöker din blog men blev väldigt berörd så jag känner att jag måste skriva något.

Beklagar er sorg men jag tror att
Er son Alfred busar nog som bara den där uppe bland änglabarnen.

Ni får tar er igenom en dag i taget.

KRAMAR i MASSOR!!!!

Robert sa...

Vad intressant blogg du har! Gillar bilderna! Du är väldigt duktig.
Jag prenumererar gärna via bloglovin :)

Kolla gärna in min blogg också - blogg.modestil.se
(Prenumerera gärna på bloggen! :D )

Jenny sa...

Hej !

Under mina tre veckor praktik har jag vart med Frida ( husmusen ) och har där med vart med en del under namnebytet som nu har skett.
trendenser.se är hennes nya namn så jag tänkte bara påminna om att länka om henne till trendenser.se

Titta gärna in på min blogg som jag har byggt upp med Fridas hjälp 

Hälsningar Jenny

Jenny sa...

Beklagar er sorg och som många andra skrivit så har han det nog bra där han bifinner sig nu :)

Vitfärg, romantik och rosor sa...

Det värker i mitt inre när jag läser vad ni har råkat ut för, finner inga ord.
Kramar från Annika.

Solsjö - Under en vind sa...

Beklagar verkligen er förlust! kan bara tänka mig vilken sorg och vilket tomrum det måste ha blivit! Ni var ju nästan i mål!
Att läsa sånt här får en att uppskatta ännu mera det man har...Lycka är inget att ta för givet...
Hoppas verkligen att ni snart mår bättre och kan blicka framåt!
Kram till er!