onsdag 26 december 2007

Lite annat smått och gott!!

Tänkte jag ville visa er lite annat myspys här hemma!!


Ett litet nytt utseende på en tändsticksask!!
Har sett många fint dekorerade så jag tänkte jag provar
också och gör det med dem sakerna jag har hemma
och det blev ju riktigt bra!! eller vad tycker ni??!



Dessa har jag målat själv med vit lasyr och dekorerat med mossa
och sedan satt dit ljus....mysigt!!!
Man kan göra mycket själv utav så lite saker och det roliga
är att det blir så fint resultat!!

Så här mysigt har jag det ovanför min spegel i hallen..
ljusslingan är inköpt på IKEA och spegeln hos Ellos!!



Har dessa jätte fina strutar hemma men jag vet inte riktigt
vad jag ska göra med dem har ni några förslag????!!
Ha de jätte bra
Kramar!!

5 kommentarer:

faster atta sa...

Jag har inget förslag på vad du ska göra med strutarna, men fina är dom! Hoppas att du kommer på nåt bra! Tändstiksasken var ju för söt.....

Lallis sa...

Kanske att det får plats en liten tazett? Eller annan blomma?
Är lite lagom dålig på ögonmått så jag får inte riktigt kläm på hur stora strutarna är. Fina är de i alla fall.:)
Kram Lallis

Unknown sa...

Hej Vännen!
Klart jag inte har något emot det! Kul! Är det ok att jag länkar dig då?? Tack för dina finaa kommentarer, de värmer...Tändsticksasken ser helt ljuvlig ut!! Verkligen fin...Strutarna är nog finast med grönt ris i...eller varför inte lite tårtpapper???! God fortsättning! Kramar Malin

Unknown sa...

Javisst är det det !!=) kram

cicci sa...

Strutarna är jättevackra. Snygga att plantera både hyacinter , mossa och andra vita blommor i. På sommaren har jag vita rosor, syrener m.mm i mina.
Kram Cicci